אמבטיונים – המדריך המקיף. מעודכן ל-2022

תמונה של אמבטיונים - מהמדריך המקיף לשנת 2022

תוכן עניינים

כשמדובר באזור המקלחת בחדר הרחצה, כולנו מכירים שתי אפשרויות, אמבטיה ומקלחון. אך בשנים האחרונות, אפשרות שלישית מתחילה לצבור פופולריות בחדרי רחצה רבים – האמבטיון.

אמבטיונים – מה זה אמבטיון?

אמבטיונים הם למעשה שילוב של אמבטיה ומקלחון (מכאן גם השם שלהם). הם מורכבים מאמבטיה שעליה תיחום ודלת מזכוכית, כאילו הניחו מקלחון על האמבטיה וחיברו ביניהם. כך, מתקבלת אמבטיה שמספקת תחושה של מקלחון מבלי לאבד מהיתרונות של האמבטיה.

 

היתרונות והחסרונות שיש לאמבטיונים 

תחילה, אמבטיונים מאפשרים לכם ליהנות מאמבטיה, בלי שמים ישפריצו לכל עבר בחדר הרחצה. כך, אתם יכולים להיכנס למקלחת, לעצום עיניים ולהתקלח בראש שקט לחלוטין, כאשר כשתצאו מתוך המעטפת של המקלחת שלכם, חדר האמבטיה יישאר נקי כאילו לא היה בו אף אחד. מעבר לתחושה שלכם, אתם יכולים ליהנות מהיתרון הזה גם ברמה הפרקטית – תוכלו להתקין מכונת כביסה, מייבש או כל מכשיר חשמלי אחר מבלי לחשוש מהמים.

בנוסף, אמבטיונים מעניקים לחדר הרחצה מראה מודרני ואסתטי. השילוב הזה של האמבטיה המרהיבה עם מעטפת הזכוכית העדינה מייצר יחידה יוקרתית שמשדרגת פלאים את חדר האמבטיה שלכם.

חיסרון בולט אחד של אמבטיונים הוא הגודל. פעמים רבות, אמבטיונים עלולים להיות פשוט גדולים מדי עבור חדר הרחצה – כידוע, חדרי אמבטיה רבים נבנים בגודל קטן למדי והם עלולים להעמיס. עם זאת, חשוב לציין שגם מהבחינה הזאת, האמבטיון כבר מתחיל לצמצם את הפער – כיום אפשר למצוא אמבטיונים בשלל גדלים וצורות, אפילו אמבטיון פינתי, כך שבתכנון חכם ונכון אפשר למצוא אמבטיון כמעט לכל חדר רחצה.

 

איך לבחור את האמבטיון המושלם?

בסופו של יום, האמבטיון שלכם צריך להתאים לחדר הרחצה מכל הבחינות. תנו לכלל האצבע הזה להוביל אתכם. 

תכננו נכון את כל חדר האמבטיה שלכם ובחרו את האמבטיון בהתאם. גודל החלל יעזור לכם לבחור, כמובן, את גודל האמבטיון. כפי שאמבטיון יכול להפוך את חדר הרחצה שלכם לחלל המושלם, הוא יכול לעשות גם את ההפך אם לא תתאימו את הגודל שלו לחדר.

התאימו את האמבטיון לעיצוב של חדר הרחצה שלכם – שמרו על הקו העיצובי, אם בחרתם בפריטים מעוגלים (גופי תאורה, נורות וכולי), בחרו באמבטיון מעוגל. אם בחרתם לייצר מרחב מרווח ופתוח, ייתכן שתרצו אמבטיון פינתי. גם מבחינת הצבע, האמבטיון מגיע כיום באין סוף צבעים וטקסטורות שיעזרו לכם לשמור על הקו העיצובי שלכם. אל תתפשרו – הישארו נאמנים לשפה העיצובית שהתחלתם איתה.

בחרו בחומר הכי מתאים – אמבטיונים מגיעים עשויים מאבן עם ציפוי אקרילי או פלדה יצוקה. לכל אחד מהשניים יתרונות וחסרונות, כאשר אמבטיון העשוי מפלדה מגיע לרוב מצופה אמייל, ציפוי יפהפה ורך למגע אך עם נטייה לשריטות. מנגד, אמבטיון עם ציפוי אקרילי הוא פחות עמיד מהפלדה, בעיקר בטווח הארוך.  

 

אנו בטורס גלאס דוגלים באיכות ושירות ללא פשרות ובתוצאה הטובה ביותר ללקוחותינו, לכן אנו ממליצים לכם לקרוא ולהכיר את כלל האפשרויות שלכם עוד לפני קבלת ההחלטה וביצוע העבודה. כמובן שגם במידה והפניה היא ללא ידע מקדים, המומחים שלנו ידעו לכוון אתכם לתוצאה המושלמת עבורכם עד לקבלת התוצר המוגמר.

למידע נוסף, אנו ממליצים לכם להיכנס אל המאמר שלנו – התקנת מקלחון זכוכית: איך, כמה, למה? כל הטיפים

בהצלחה! 

 

 

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון