מקלחון לאמבטיה – עיצוב צורה וגודל | המאמר השלם

מקלחון לאמבטיה עם זכוכית בהתאמה אישית

תוכן עניינים

הכל על מקלחון לאמבטיה –

אם החלטתם שהגיע הזמן לשפץ את האמבטיה שלכם, חשוב שתקחו בחשבון כמה גורמים. אחרי שוידאתם את תקינות הצנרת, יש לדאוג לבטיחות ולאבזור נכון של האמבטיה. במיוחד כאשר מדובר על מוצרים חיוניים העשויים מזכוכית כגון מקלחונים. כמו כן, יש לחשב נכון את הגישה לאמבטיה לפתיחה נכונה של מקלחון לאבמטיה שלכם, על מנת שלא יתפוס חלל. תכננו היטב לגבי ארונות האמבט. אם במקרה חדר הרחצה שלכם ניחן בחלל קטן, כדאי להעדיף ארונות תלויים או מדפים לאחסון מוצרים חיוניים.

התאמה של מקלחון לאמבטיה: עיצוב, צורה וגודל

מקלחון לאמבטיה אינו רק "אביזר פרקטי" למניעת התזה של מים החוצה. ישנם מקלחונים לאמבטיה בהתאמה אישית באולמות התצוגה של מוצרי אמבט, כך שתוכלו להגיע עם המידות ואפילו עם תמונות של חלל חדר הרחצה, מה שיאפשר לכם התאמה מושלמת ומראה מעוצב לחדר האמבטיה, בקלות רבה. טיפ עיצובי: אם מדובר בחלל קטן, מקלחון זכוכית מתקפל עשוי להיות פתרון נפלא שלא יגזול מקום משטח החדר. גם חיפוי קירות של חדר הרחצה בזכוכית מרהיבה, מה שהפך לטרנד בקרב ישראלים רבים המתחברים לסגנון העיצוב המודרני, ישדרג את החלל פלאים.

מקלחון לאמבטיה כשהחדר קטן

במידה וחלל חדר הרחצה שלכם הוא קטן, כדאי לשקול מקלחון פינתי, המגיע עם מסילות הזזה או לחילופין דלתות הנפתחות בצורת "אקורדיון". המסילות / דלתות אינן תופסות מקום והן מספקות אטימות מושלמת מזליגת המים. כדאי לשים לב שבמקלחונים עם דלתות נפתחות, דלת המקלחון לאבמטיה נפתחת כלפי פנים ולא כלפי חוץ. אם מדובר בחדר רחצה גדול יותר, תוכלו לבחור מקלחון לאמבטיה שיהיה בעל צורה עגלגלה, כאשר הדלת בו מורכבת על צירים.

דגש על בטיחות בבחירה נכונה של מקלחון לאמבטיה

הדגש החשוב ביותר בעת בחירת מקלחונים לאמבטיה בהתאמה אישית הוא הבטיחות. מדובר על מוצר העשוי זכוכית ולכן, וודאו כי המקלחון לאמבטיה מיוצר מזכוכית מחוסמת ועבה. למעשה, זכוכית מחוסמת, האידיאלית למקלחונים, חזקה פי 5 מזכוכית סטנדרטית. העובי המומלץ של זכוכית שמיועדת למקלחון הוא 6 מ"מ. כאשר אתם כבר סגורים על  נושא הבטיחות של מקלחונים, אפשר לגשת לפן העיצובי של המקלחון.  הסיבה היא שמלבד הניראות האסטטית, עיצוב חדר הרחצה ישפיע ישירות על נוחות השימוש בו. בנוסף, זהו החדר הכי אינטימי בבית, שבו אנו נוהגים להימצא כמה פעמים ביום והוא אמור להיות נעים לשהייה.

המראה הקלאסי של מקלחון לאמבטיה מעוצב ואיכותי

רבים אוהבים את המראה הקלאסי של מקלחונים. ניתן להזמין מקלחונים עם הדפסה שאינה מורגשת והיא נטמעת בעיצוב של חדר הרחצה. ניתן למצוא הדפסים בצריבה במגוון רב של דוגמאות שתוכלו לבחור מתוך הקטלוג, בעת הזמנת מקלחונים בהתאמה אישי. היתרון בעיצוב של חדר רחצה, הוא שאין מדובר במקלחונים סטנדרטים שרואים כמעט בכל דירה או בית, כי אם יש לכם את המעוף והנגיעה של הטעם האישי שלכם.

מה עוד חשוב בעת שיפוץ חדר הרחצה?

מעבר לפן הבטיחותי אותו הזכרנו, יש פרטים נוספים עליהם כדאי לתת את הדעת. למשל, ריצוף נכון של חדר הרחצה באמצעות מרצפות מעוצבות שמונעות החלקה. לפני שתיגשו לשלב של התקנת מקלחונים, בצעו תכנון מושלם שגם ישדרג את חדר הרחצה וגם ישמור על בטיחותכם.תוכלו אפילו להתקין ריצוף דמויו פרקט, שישדרג פלאים את מראה החדר. רק הקפידו לרכוש ריצוף מותאם לחדרי רחצה. נקודה חשובה נוספת היא נושא החיפוי. כאמור, מדובר ב"חדר רטוב" וככזה הוא נוטה לצבור לחות, שהיא כר פורה להתפתחות בקטריות. חיפוי קירות האמבט, כולל איטום מוקפד, הוא חיוני. גם כאן תוכלו לשלב חיפוי זכוכית, שימשיך וישלים את הקו העיצובי של המקלחון.

טיפים לתחזוקה נכונה ושמירה לאורך זמן של מקלחון לאמבטיה

בחירה נכונה של מקלחונים חייבת להעשות לפי הנוחות, הבטיחות והטעם האישי שלכם. בעת התקנת המקלחון, מומלץ שלא יהיה צמוד לאסלה או ארון אחסון, כך שתתאפשר גישה לקירות לצורך ניקוי לכלוך שהצטבר. יש להשתמש בחומר ניקוי שמתאים לסוג המקלחון שלכם. יש להישמר מקרצוף זכוכית המקלחון עם צמר פלדה או ספוג גס אחר שעשויים להותיר שריטות. שימו לב שכדאי לדאוג לאוורור תמידי של חדר הרחצה, על מנת למנוע הצטברות עובש. יש לשים לב כי למקלחון שרכשתם יש תו תקן ישראלי מחמיר ושאתם מקבלים אחריות ושירות מקצועי.

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל המאמר – איך מייצרים זכוכית

בהצלחה!ייצור זכוכית בההתאמה אישית

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון