חיפוי זכוכית למטבח – כל היתרונות והסיבות לפנק את המטבח שלכם

דוגמא של חיפוי זכוכית למטבח

תוכן עניינים

חיפוי זכוכית למטבח – כל מה שלא ידעתם

אחת מהבעיות הידועות במטבח היא הלכלוך המצטבר כשמבשלים, כאשר כתמי השמן ניתזים על חיפוי הקיר. מאחר והוא מכיל כלים סניטריים (כיור) ונעשה בו שימוש עם מים ואדים (כתוצאה מתהליך הבישול), הוא נקרא "חדר רטוב". בשל כך, לכלוך אינו הדבר היחיד הנצבר בסביבתו, כיאם גם שפע של חיידקים ובקטריות. על כן, יש לשמור על המטבח נקי ומצוחצח לא רק מהבחינה האסתטית, כי אם גם מהבחינה ההיגיינית. על מנת להתמודד עם הבעיה, ובדומה לחדרי הרחצה בבית, יצרו חיפוי זכוכית למטבח. הזכוכית קלה לניקוי, ומעניקה למטבח מראה יוקרתי ומעוצב. היא חזקה ובטיחותית ומיוצרת לפי תו התקן הישראלי, העומד בקריטריונים מחמירים.

חיפוי זכוכית למטבח – הפך לכוכב של המטבח

בשנים האחרונות, אנו עדים לחידושים טכנולוגיים, כאשר חומרי הגלם השתנו. אחד מחומרי הגלם שהפכו לכוכב בחדרים הרטובים בבית הוא הזכוכית. מעצבי פנים רבים, מוצאים בזכוכית שימושים רבים שמוסיפים גם בעיצוב וגם ביעילות השימוש. התקנת חיפוי זכוכית למטבח, היא ההעדפה של מעצבי פנים ואדריכלים רבים, אשר כבר מעצבים בתים באמצעות חיפויי זכוכית כבר שנים.

טרנד חדש נולד – חפויי זכוכית למטבחים

כישראלים, אנו אוהבים מאוד את הבית ובמיוחד את אזור המטבח, קל וחומר כשמדובר בעיצובו. מי שמחליף מטבח ובוחר לשדרג את מראהו באמצעות חיפוי זכוכית, לבטח יעדיף לבצע את ההתקנה עם חברה וותיקה, עם ניסיון של שנים בייצור מוצרי זכוכית לבית. המיקום הטוב ביותר להתקנת חיפוי זכוכית באזור המטבח הוא מעל לכיריים ומעל למשטח. חיפוי הזכוכית צריך להיות בעובי של 6 מ"מ, לאחר שעברה חיסום וליטוש, על מנת שתוכל לעמוד בחום גבוה בגלל הקרבה לכיריים.

היתרונות של חיפוי זכוכית למטבח

על אף שהאסוציאציה המתבקשת לזכוכית היא "שבירה", ולכאורה נדמה כי קיים דיסוננס בין חיפוי קיר (ועוד במטבח) לבין עמידות ובטיחות, הטרנד של חיפוי המטבח תפס. מדובר בזכוכית מיוחדת שהיא פי 4 חזקה יותר מזכוכית סטנדרטית. בנוסף, לזהירים והחרדתיים במיוחד, הזכוכית עמידה בפני חום, לחות ורטיבות. הזכוכית נשארת מבריקה ונקיה, והתחזוקה שלה היא קלה ומינימלית.

יש לציין, כי ישנם יתרונות רבים למי שמעוניין לבצע התקנת חיפוי זכוכית למטבח. החיפוי נחתך במפעל הזכוכית ביחידות שלמות בדיוק לפי אזור הקיר שיש לחפות. אין כל חריצים, כך שהמשטח הוא אחיד וחלק. אפשר לנקות את חיפוי הזכוכית בחומר ניקוי סטנדרטי לחלונות בקלות רבה. העיצוב והמראה הוא מודרני, נקי ואלגנטי. ישנם גוונים רבים או הדפסות מיוחדות שתוכלו להזמין מתוך קטלוג עשיר. אפשר להתאים את הגוון של חיפוי הקיר לגוון השיש במטבח, כך שהמראה יהיה עשיר מאוד.

חיפויים עם גוונים והדפסות מרהיבות לכל סגנון

מבחינת העיצוב, קיים מגוון רחב מאוד של הדפסות וצבעים מיוחדים כך שתוכלו להעניק "נגיעה אישית" ולהתאים את החיפוי לסגנון הספציפי של המטבח שלכם. ניתן למצוא חיפוי זכוכית מאט, מבריק, זכוכית חלבית, מודפסת וגוונים רבים. יש לשים לב, כי הזכוכית תהה מסוג "אקסטרה קליר" אשר נחשבת לזכוכית האיכותית ביותר שמתאימה לחיפוי קירות מטבח.

כמה דברים חשובים שיש לדעת לפני הזמנת חיפוי זכוכית למטבח

כאשר מזמינים חיפוי זכוכית למטבח, יש לעדכן את הקבלן, לגבי המידות והאזורים שאתם מעוניינים לחפות באמצעות זכוכית. וודאו, כי קבלן הזכוכית משתמש רק בזכוכית איכותית, אשר עברה הליך של חיסום והיא חזקה דיה. שימו לב כי הזכוכית שלמה, אין בה סדקים ויש על גבה חותמת של תו תקן ישראלי. בררו לגבי האחריות של עבודת הזכוכית והזכוכית עצמה וכן, בקשו הוראות תחזוקה מדויקות, בכדי שהחיפוי יחזיק מעמד לאורך זמן ויראה חדש למשך שנים רבות. חשוב לתת תשומת לב יתרה לנקודות החשמל. וודאו שבעל המקצוע, שמגיע לקחת מידות, יתייחס לאזורי השקעים על מנת שניתן יהיה לחתוך נכון את הזכוכית סביב שקעי החשמל. אם אתם מעוניינים לתלות כל מיני אביזרים חיוניים במטבח, ידעו על כך מראש את קבלן הזכוכית. כדאי לדעת כי כל צורך בקידוח, או בחיתוך של חיפוי הזכוכית יש לתכנן עוד בשלב לקיחת המידות, על מנת שלא לקדוח מאוחר יותר בזכוכית שכבר עברה את תהליך החיסום. עתה, כאשר כל המידע בידכם, כל מה שעליכם לעשות הוא לבחור את חיפוי הזכוכית שלכם.

למידע נוסף, ממליצים לכם לעבור אל עמוד הפרויקטים שלנו טורס גלאס פרויקטים

בהצלחה! 

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון