חיפוי זכוכית – יתרונות בעיצוב הבית

חיפוי זכוכית

תוכן עניינים

חיפוי זכוכית הפך היום לכוכב המטבח והבית ככלל. יותר ויותר מעצבי פנים, רואים בחיפוי שינוי שימושי ויעיל ביותר בעקבות העיצוב הנקי והמעודן שהוא מביא איתו, העמידות הגבוהה לרטיבות וחום ועוד מספר רב של יתרונות משמעותיים.

קיבצנו עבורכם מספר יתרונות וטיפים שיעזרו לכם ליצור שילוב נקי ומעודן בעיצוב בעזרת חיפוי הזכוכית. 

שנתחיל?

 

ייחודיות זה שם המשחק

החיפוי יכול להגיע עם מגוון רחב של זכוכיות.

זכוכית שקופה, זכוכית חלבית וזכוכית אקסטרה קליר.

בעת עיצוב הבית ישנו מגוון רב של סגנונות, אך לרוב כולם הולכים על אותו הדבר – זכוכית אטומה/חלבית למטבח ולחדרי האמבטיה בצבעים שונים.

אנו ממליצים לבחור דווקא בזכוכית אקסטרה קליר – היא אמנם היקרה ביותר מבין שלוש האפשרויות, אך עליך ניתן לבצע הדפסים מיוחדים ומרהיבים לרצונכם החופשי, ולהתאים את עיצוב הזכוכית לעיצוב הבית הכולל.

בנוסף, ניתן לבחור דוגמאות שונות ומגוונות, מתוך קטלוגים של חברות שונות אשר מייצרות ומתקינות חיפויי זכוכית ולבצע השוואה בין המחירים והאיכויות – כך להגיע לתוצאה הטובה ביותר עבור העיצוב של הבית שלכם.

 

רמת השקיפות

בעת בחירה בזכוכית שקופה – אשר מעניקה גוון ירקרק, צבע הקיר ישתנה בהתאם. ככל שתבחרו ברמת שקיפות נמוכה יותר – כך הצבע יבלוט יותר. אך למרות שינוי הצבע – אנו מאמינים שניתן להשתמש בזה דווקא לטובתכם.

צבעו את האזור בו תרצו להשתמש בחיפוי זכוכית, דווקא בצבע חי כלשהו (במקום לבן/שחור) וצפו בשינוי הגוון לאחר הנחת הזכוכית. תוכלו לשים לב שככל שהזכוכית שקופה יותר, כך היא מענקה גוון עדין ומאזן לצבע הקיר – ובעת בחירה בעלת שקיפות נמוכה? הצבע יהיה פחות ופחות בולט ואילו הזכוכית תהיה הדומיננטית בקרב על הצבע הבולט.

השתמשו בזה לטובתכם ובמידה והתקציב שברשותכם אינו גבוה, הבחירה בחיפוי זכוכית מסוג זכוכית שקופה (שהוא הזול ביותר) הוא הבחירה המושלמת עבורכם!

 

חיפוי זכוכית במקום האידיאלי

חיפוי זכוכית מותאם באופן מושלם עבור מקומות בעלי רטיבות גבוהה כמו חדר הרחצה או לחלופין בתנאים של חום גבוה כמו במטבח. לכן, שימוש של החיפוי במקומות אלו הוא אידיאלי.

אחד היתרונות המרכזיים שיש לחיפוי הזכוכית הוא שהזכוכית המדוברת הינה "זכוכית מחוסמת".

זכוכית זו עמידה לתנאי חום גבוהים, על גבי הזכוכית לא נותרים אדי שמן ומכיוון שמדובר בלוח חלק ללא חריצים לא מופיעים על גביו כתמי לכלוך.

לכן, שילוב שלה מעל איזור הגז -מביא לא רק יופי מהודר וקלאסי בעיצוב, אלא גם אפשרות ניקיון פשוטה וקלה לאיזור אותו לא תמיד קל לנקות.

מכיוון שהזכוכית המחוסמת עמידה גם בתנאי רטיבות, ניתן להטמיע אותה גם בחדר הרחצה, ובכך, למנוע סימני רטיבות ועובש ולספק עיצוב אחיד, נקי ואסתטי לחדר הרחצה.

 

חיפוי זכוכית – סיכום היתרונות

חיפוי זכוכית משדרג את חלל הבית ומעניק מימד חדש ומרהיב ביותר לעיצוב.

ניתן להשיג את הייחוד בעיצוב בעזרת הדפסות וצבעים שונים, סוגי זכוכיות ורמת שקיפות שונה, ללא הרבה מאמץ ועבודה קשה בניקיון הבית.

הם יכולים להיות מותאמים לכל סוגי העיצוב המודרני ובעזרת השילובים הנכונים, יכול להיות הדרך לייחוד הבית ולעיצוב נקי, מהודר שנשמר למשך שנים.

 

לקריאה בנושא חיפוי זכוכית למטבח לחצו כאן ותועברו לדף המתאים

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון