איך להעניק לחדר הרחצה לוק של בית מלון?

חדר רחצה כמו של מלון

תוכן עניינים

איך להעניק לחדר הרחצה לוק של בית מלון?

כולנו היינו רוצים להיכנס לחדר הרחצה שלנו ולהרגיש כאילו אנחנו במלון הכי מפנק, אבל איך עושים את זה?

חדר הרחצה הוא אחד החדרים המורכבים ביותר בבית כאשר כל שינוי קטן בו יכול להשפיע בקלות על שאר האלמנטים בחדר. אם יצאתם לחופשה לאחרונה והתפנקתם בבית מלון שווה, בוודאות שמתם לב לחדר הרחצה, שכלל הרבה פרטים קטנים שגרמו לו להיראות מפנק במיוחד ובכך גם השפיעו על החוויה שלכם מהמלון. המראה של החדר, אומר הרבה על בית המלון וכך גם  משפיע על החוויה השלמה של המגורים בו. בטוח הייתם רוצים חדר רחצה דומה לזה שהיה במלון הכי טוב שבקרתם בו, מרווח, מעוצב לפי הטעם שלכם, מפנק, נקי ואיכותי. 

איך ניתן "להעתיק" את התחושה הזה הביתה? האמת שזה פחות מסובך ממה שזה נשמע. גם אם יש לכם מרחב קטן יחסית, יש מספר טריקים עיצוביים שאתם יכולים לעשות כדי להפוך את חדר הרחצה שלכם לפנינה עיצובית, נקייה, אלגנטית ומפנקת. 

אמבטיה, אמבטיון או מקלחון?

בואו נתחיל ממרכז חדר הרחצה- האמבטיה, האמבטיון או המקלחון. לכל אחד מאתנו יש צרכים שונים, משפחה צעירה עם ילדים בדרך כלל תבחר באמבטיה או אמבטיון שיענו על צרכיה בצורה הטובה ביותר כאשר כל השאר יילכו על הנוחות והאסתטיקה של מקלחון.

 

אם החלטתם להתקין מקלחון, מומלץ לבחור כמובן במקלחון שקוף שישאיר את החלל פתוח וייתן לחדר תחושה של מרחב וניקיון. למען הבטיחות שלכם, ודאו שהזכוכית מחוסמת בעובי 8 מ"מ לפחות. רצוי גם שהיא תהיה עם ציפוי אנטי קאלק המונע הצטברות של אבנית ומקל על התחזוקה, מה שישמור על המקלחון נקי לאורך זמן, וניקיון זה אחד הערכים העיצוביים החשובים ביותר. 

 

המראה לא משקרת

למראה או למראות בחדר הרחצה, יש חשיבות מכרעת במראה העיצובי שלנו. השתמשו במראות גדולות שייצרו תחושה נעימה של מרחב ואף שקלו אם זה רלוונטי לחפות קיר שלם במראה על מנת ליצור אשליה של חלל כפול, אם תעשו את זה תרוויח כמות אור כפולה שתוסיף לתחושת המרחב בחלל. בחרו בחברה המתמחה בזכוכית, כמו טורס גלאס, שתוכל לייעץ לכם איך להתאים את המראה המושלמת עבורכם. 

 

מבט לעתיד: אלמנטים מרחפים 

אולי הם קצת יותר יקרים אבל הם לגמרי שווים את זה! העדיפו תמיד אסלות תלויות עם ניאגרה סמויה וארונות אמבטיה מרחפים כדי למנוע תחושת עומס וכבדות בחדר. ככל ששטח הרצפה החשוף גדול יותר כך תיווצר אשליה של חדר חלל גדול יותר, עיקרון של אשליה זו מוכר לכולם והאמת מאוד נפוץ כיום , עיקרון האשליה הזו נובע מעקרון פיזיקלי הנקראה אשליה אופטית.

 

תאורה, תאורה, תאורה למה זה חשוב בחדר רחצה?

התאורה בחדר הרחצה היא קריטית. בחרו בתאורה כללית נעימה במרכז החלל שתתרום לאשליית הגודל של המרחב. אם יש צורך בכך, הוסיפו גם תאורה דקורטיבית, ישירה וממוקדת מעל המראה. כמו כן ניתן להוסיף במידת הצורך, תאורת אווירה חמה שתמוקם קרוב לקיר ותדגיש את היופי של האריחים. עוד טיפ קטן מאתנו, פצלו את המפסקים כך שיהיה ניתן לשלוט בסוג התאורה שאנחנו רוצים להפעיל בכל זמן נתון.

 

אחסנו בחוכמה! חדר רחצה פונקציונלי

מבחינת אחסון אנחנו לרוב נהיה בדילמה. מצד אחד, נרצה חדר רחצה עם הרבה מקומות אחסון, מצד שני לא נרצה להעמיס. לכן מומלץ לבחור באפשרויות אחסון חכמות כמו ארון מראה, נישה למוצרי רחצה בתוך הקיר או סלסלות מתחת לארון המרחף. נצלו את במת הניאגרה הסמויה כמדף והניחו עליה פריטי נוי שיעשירו את האווירה העיצובית. 

 

הפינוקים הקטנים… 

הכניסו כמה טאצ'ים קטנים לעיצוב מושלם. כמו מגבות לבנות מגולגלות, שטיח נעים, עציצים קטנים, מתלה מגבות מעוצב, נרות ריחניים, שרפרף אלגנטי, סבונים קשיחים וכל מה שיגרום לכם לתחושה עיצובית נעימה.

 

אל תשכחו ליהנות מהרחצה הבאה.

ליצירת קשר לתיאום פגישה לחצו כאן.
שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון