דלת זכוכית למשרד – מה לקחת בחשבון לפני שמתקינים

תוכן עניינים

משרדים מעוצבים היום לפי כמה גישות ולכל גישה יש את היתרונות שלה ואת הצרכים שלה כשמדובר בעיצוב פנים של חלל עבודה נוח לשעות רבות. הדגש ששמים היום על אסתטיקה הוא בלתי מתפשר משום שרוב המשרדים היום עובדים גם עם לקוחות בינלאומיים, או ישראלים שכבר אימצו את הסטנדרט הבינלאומי גם בכל מה שקשור לייצוגיות ולנראות של סביבת עבודה. ככל שזה יותר מכובד ויוקרתי כך זה גם נתפס כחלל עבודה יותר מתקדם, מודרני ומתאים לקצב החיים המאה ה-21. משום כך גם חומרי הבנייה והעיצוב הם כאלה שאינם מתפשרים על איכות ועל המראה האלגנטי שלהם. מסיבות שונות אנחנו רואים היום הרבה יותר זכוכית בחללי עבודה ובמשרדים בכדי להתאים אותם טוב יותר ולהבין את היתרונות שלהם יש כמה דברים שחשוב לדעת עליהם כדי ליישם נכון.

למה דלת זכוכית למשרד היא בחירה טובה ומדויקת?

בין אם מדובר במשרד גדול המחולק חללי עבודה ובין אם מדובר בחלל עבודה שיתופי בסגנון אופן ספייס ששוכרים בו עמדות עבודה או שחולקים שולחנות, נחוצה פרטיות רבה ויש חשיבות גם לחלוקה לתאים

ולחללים פרטיים יותר כדי לעבוד ללא רעש וללא הפרעות. אלא שבמקומות כאלה נוח וחשוב לשמור על קשר עין ולראות מי בא ומי יוצא, וזה מאפשר שקיפות מלאה תרתי משמע כשרואים ישיבות ופגישות עבודה שחשוב לדעת מי נוכח בהן. לכן, דלת זכוכית למשרד עשויה מהחומר הנכון שאותו יש ליישם במקום כזה. שקוף, מאפשר לראות למרחוק וגם מעניק תחושה של מרחב מרווח במיוחד אם מדובר בחלל גדול המחולק לתאים וחשוב ליצור אווירה נוחה של עבודה במקום גדול.

חיסכון בבנייה ובחומרים

כאשר משתמשים רק בדלתות זכוכית ובקירות זכוכית, נוצרת אחדות חומרי

בנייה מעניינת, כאשר כל המשרד מחולק באותן מחיצות זכוכית, רק שכמה מהן פשוט נפתחות. זה גם מאפשר לתכנן התקנת דלת זכוכית למשרד שיכולה להיות חלק ממחיצה זזה שאותה אפשר להזיז הצידה כשרוצים חלל גדול יותר ולהפך. בניה מודולרית שכזאת נוחה מאוד לכל משרד ומאפשרת לכם לעצב את הדלתות והמחיצות בלי הרבה השקעה בהקמת קירות גבס קבועים ומחיצות עץ. כל מה שצריך הוא לחבר את המחיצות והדלתות לפרזול המתאים לפי הבחירה שלכם, עם או בלי מסגרות אלומיניום.

מנגנון הפתיחה נתון לשיקולכם

אפשר להתקין דלת זכוכית למשרד בכל מקום, ביציאה ממנו, בכניסה לחדרים אחרים או רק לקומה, בחלוקה לחללי עבודה שונים וביציאה למרפסת ולחצר. מה שעוד אפשר לעשות זה לקבוע את הדלתות במסגרות עם מנגנון פתיחה שאתם מחליטים עליו. אם נוח לכם להתקין דלת זכוכית למשרד שנפתחת הצידה במנגנון זיהוי מרחוק או בכפתור משולחן המזכירה, או שמסיטים ידנית את הדלתות במשרדים הפנימיים, או שפותחים לרווחה את הדלת הצידה במקום שזה נוח לכם יותר. אתם יכולים לשלב כמה מנגנוני פתיחה לבחירתכם, לנוחותכם ולפי המפרט הפנימי של המשרד. זה תלוי גם בנפח התנועה במשרד וכמה נוח לכם להשתמש בדלתות שאתם פותחים או בדלתות שפשוט קולטות אתכם ונפתחות לבד.

דלתות ומחיצות זכוכית לבידוד מוחלט

היתרון הגדול ביותר של זכוכית מחוסמת הוא בידוד מוחלט, הן תרמי והן נגד רעש. כאשר משתמשים בזכוכית מחוסמת חזקה ועבה, ועוד מוסיפים לה ריבוד לאיטום נגד רעש, מקבלים איטום יעיל נגד הפרעות רעש במשרד שהוא חזק יותר מכל קיר שיש. זה מה שהופך את הזכוכית למושלמת למשרדים ולחללי עבודה פתוחים וזה מה שמקנה לכל דלת זכוכית למשרד את התכונות המעולות של חוסם רעש.

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון