דגמי מעקות זכוכית המובילים לשנת 2022

מעקות זכוכית

תוכן עניינים

מאז שיש בעולם מדרגות, צריך גם מעקות. זהו פתרון הבטיחות האלמנטרי בכל מבנה המכיל מספר מפלסים ולאורך השנים, עיצובי מעקות צדו את הדמיון של מתכננים, אדריכלים וחובבי עיצוב רבים. בין אם נעשה שימוש בפרזול מתכת יצירתי, בגילופי עץ מרהיבים או במגוון חומרי גלם נוספים, אין ספק שהשמיים הם הגבול כשזה מגיע לאפשרויות העיצוב של מעקות הבית. בשנים האחרונות, הזכוכית הופכת לאחד מחומרי הגלם המועדפים לייצור מעקות. כאחת מהאפשרויות החדשניות ביותר בתחום, היא מציעה מספר יתרונות בולטים ברמה הפרקטית והעיצובית כאחד. משהו בגימור המבריק והמראה האלגנטי, פשוט שובה את הלב. היום, נראה כמה עיצובים פופולריים עבור מעקות זכוכית שסביר להניח שנראה עוד הרבה במהלך שנת 2022.

מעקות זכוכית בשילוב פרזול מתכת

בין אם מדובר בחובבי המראה הקר והתעשייתי, או מראה כפרי קלאסי, פרזול מתכת מאפשר עולם שלם של אפשרויות. נוכל ללכת על דוגמאות גיאומטריות, דפוסים יצירתיים אוונגרדיים או מראה גס ותעשייתי. הכול תלוי רק בטעם והתעוזה שלנו.

מעקות עם לוחות זכוכית בשילוב מסגרת אלומיניום

מדובר באחד הפתרונות הפופולריים ביותר למרחבים מסחריים המעניק שילוב אידיאלי בין נראות אלגנטית ונקיה ובין תחזוקה פשוטה, בטיחות והתקנה מהירה. מסגרות האלומיניום הדקות משוות מראה מודרני למעקות זכוכית, עמידות במיוחד בפני מזג האוויר ושחיקה טבעית ולרוב זמינות בעלויות משתלמות במיוחד. בהתחשב בעובדה שהתקנת לוחות זכוכית היא פשוטה ביותר, סביר מאוד להניח ששני חומרי הגלם הללו יחד יבטיחו התקנה מהירה ופשוטה של מעקה הזכוכית.

לאמיצים – זכוכית על זכוכית

אם בחרת במעקות זכוכית כדי ליהנות מאלמנט שקוף שפותח את המבט לנוף ולחלל שלך ומאפשר זרימה של אור, למה לעצור רק במעקה? כיום, ניתן לבנות גרם מדרגות שלם עשוי כולו זכוכית – מהמדרגות עצמן ועד למעקה. מדובר בעיצוב נועז ומרשים שמתאים לאלו מאיתנו שמחפשים אחרי דברים ייחודיים באמת כחלק מעיצוב הבית.

לוחות מסודרים בדוגמאות

לא רק המסגרת של מעקה הזכוכית משאירה מקום ליצירתיות. גם כשזה מגיע ללוחות הזכוכית עצמם, האפשרויות שלנו נרחבות ביותר. מעקה הזכוכית מיוצר מזכוכית מחוסמת חזקה ועמידה שתשמור על נראותה למשך שנים רבות. כיום, ניתן להזמין אותה במגוון רחב של דרגות שקיפות, גוונים ייחודיים ואפילו צורות. ניתן אפילו לשלב בין מספר סגנונות או ליצור דפוסים ייחודיים במרווחי הלוחות במעקה. בתהליך התקנה זה, ממוקמים הלוחות במרחק שווה זה מזה כדי ליצור דוגמה. אם נשתמש במספר גוונים, נוכל ליצור מעקה בעל מראה חד פעמי.

ליהנות מיתרונות הזכוכית ועדיין לשמור על הפרטיות

על אף היתרונות הפרקטיים הרבים שמציעים מעקות זכוכית, ישנו אתגר אחד שלא ניתן להתעלם ממנו. הזכוכית השקופה עשויה לגרום לחללים פרטיים בבית להיחשף. ישנם מקרים בהם התוצאה תהיה נהדרת. עם זאת, לא פעם תכונה זו עשויה להגביל את השימושים שלנו במרחב. בנוסף, כדאי שנזכור שעל זכוכית שקופה כל טביעת אצבע קטנה תתבלט. לעתים קרובות המשמעות של זה היא שניאלץ להסתובב כל היום ולהבריק את המעקה. כדי להימנע מכל אלו, בוחרים כיום לקוחות רבים בזכוכית חלבית המקלה על התחזוקה ושומרת על הפרטיות.

רוצה לחדש את הבית עם מעקות זכוכית בסטנדרטים הגבוהים ביותר? הצוות המקצועי של טורס גלאס עומד לרשותך עם מגוון רחב של פתרונות. עם ניסיון רב שנים בתחום, עשרות התקנות ושבע שנות אחריות על כל התקנה, אנו קובעים רף איכות מהגבוהים בישראל כשזה מגיע לפתרונות זכוכית. למידע נוסף, ניתן להשאיר פרטים באתר כעת.

 

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון