חיפוי זכוכית למטבח | פתרון אידיאלי למראה שלם למטבח

חיפוי זכוכית למטבח תכלת

תוכן עניינים

חיפוי זכוכית למטבח הוא הפתרון האידיאלי למטבח. החיפוי מעניק פתרון פונקציונלי לניקיון המטבח, מעניק פתרון עיצובי שהופך כל מטבח סטנדרטי ליהלום ומעניק תחושת יוקרתית וייחודית. אך מה הוא חיפוי זכוכית למטבח ואיך היתרונות המפורטים לעיל באים לידי ביטוי ? בכתבה הקרובה נעבור על כל זה ועוד, נציג בפניכם את התהליך הפשוט ונתן לכם את המידע המלא שאתם צריכים להכיר על חיפוי זכוכית למטבח. 

 

ממה עשוי חיפוי זכוכית למטבח ?

כמובן החיפוי עשוי מזכוכית, אך לא מדובר בזכוכית רגילה. בעוד שזכוכית רגילה עלולה להתנפץ וליצור שברים מסוכנים לאדם, החיפוי עשוי מזכוכית מחוסמת. זכוכית מחוסמת הינה זכוכית עוברת תהליך של חימום וקירור מספר רב של פעמים, דבר המשנה את המבנה המולקולרי שלה והופך אותה חזקה פי 4 מזכוכית סטנדרטית. בנוסף, אם בדרך פלא הצלחתם לשבור את הזכוכית המחוסמת, שבריה כול כך קטנים שהם אינם חדים.  ישנם 2 סוגי זכוכיות מחוסמות שאתם יכולים לבחור לחיפוי הזכוכית שלכם:

זכוכית מחוסמת שקופה

זכוכית זו מיוצרת עם כמות גדולה יחסית של עופרת דבר המעניק לה גוון ירקרק וייחודי. כמובן, מדובר בזכוכית אז היא עדיין שקופה. הגוון הירקרק מעניק ייחודיות בעיצוב אך חשוב להתאימה נכון לעיצוב המטבח. יש להתייעץ עם זגג מומחה בנושא שידע לעזור בבחירת עיצוב מדויק.

 

זכוכית מחוסמת אקסטרה קליר

זכוכית זו מיוצרת עם כמות קטנה של עופרת דבר ההופך אותה שקופה לגמרי. בזכות העובדה שהיא שקופה ניתן לעצב את המטבח כראות נפשכם ללא התייעצות עם זגג. 

 

איך ניתן לעצב חיפוי זכוכית למטבח ?

בזכות קדמת הטכנולוגיה נוצרו מדפסת דיגיטליות מיוחדות היוצרות עיצובים מותאמים אישית ברזולוציות גבוהות. האיכות הבלתי מתפשרת של טכנולוגיה זאת הופכת כל חיפוי זכוכית למטבח ליצירת אומנות. בגלל שמדובר בחוד החנית של מדפסות דיגיטלית, ניתן להכניס כל עיצוב אשר יעלה במוחיכם (או במוחה של מעצבת הפנים). דבר המאפשר עיצוב ברמה הכי גבוהה ומדויקת וללא פשרות. חשוב לזכור, על מנת שהעיצוב יצא מדוייק, יש להתחשב במידות הנדרשות, בגוון הזכוכית, בתאורה שמאירה על העיצוב ובאלמנטים עיצוביים אחרים המתקיימים במקביל לחיפוי. 

ניקיון תפעול וכל מה שביניהם

כאשר חושבים על ניקיון המטבח עולה תהליך מתיש הכולל קרצופים רבים והרבה אנרגיות. אך עם חיפוי זכוכית, המצב פשוט בהרבה. בזכות העובדה שחיפוי הזכות הוא מקשה אחת, לעולם לא תצטרכו לטפל בלכלוך המצטבר בחיבור בין חלקי האריחים שלרוב נמצאים על קירות המטבח, זה פשוט לא קיים. בנוסף זכוכית הוא חומר חלק שלא מעודד הדבקות, דבר המקל על הניקוי. פשוט קחו מטלית לחה או מגבון יעודי לניקוי ונקו ללא מאמץ. מושלם לאוהבי הבישול למיניהם המבלים במטבח. עוד נקודה חשובה היא שמדובר בחיפוי. לכן, במידה וקורה נזק מסויים, פשוט קראים לזגג, הזגג מוריד את השכבה הפגועה ומתקין שכבה חדשה על הקיר. דבר המאפשר טיפול מהיר בתקלות או התחדשות שוטפת למטבח.

 

איך לבחור מתקין לחיפוי זכוכית למטבח ?

התשובה היא מאוד פשוטה, עליכם לקחת בחשבון שני פרמטרים בלבד. בזמן שתקבלו עצות רבות בנוגע לחברת הזגגות הנכונה עבורכם כל מה שעליכם להתייחס אליו הם שנות הפעילות של החברה בשוק וכמות הפרויקטים שהחברה לקחה. מומלץ למצוא חברה עם ניסיון של 10 שנים ומעלה ושמספר הפרויקטים שלה תואם לכמות השנים הגבוהה שלה.

 

לסיכום

עכשיו שאתם יודעים את כל המידע הנדרש לגבי חיפוי זכוכית למטבח אתם מוכנים להתחדש . אז עם המידע החדש שבידיכם בחרו את העיצוב הנכון למטבח שלכם ואנו ניצור עבורכם את המטבח המושלם. השאירו פרטים עוד היום.

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון