לא יודעים מה המידה של המקלחון שלכם? | מקלחונים לפי מידה

מקלחונים לפי מידה

תוכן עניינים

אם כבר הגעת למסקנה שזה הזמן לשדרג את המקלחת ואיתה את חוויית המגורים שלך, אחד הדברים הראשונים שיהיה עליך להחליט הוא מה יהיו ממדי המקלחון החדש. חשוב שנזכור, על אף שמדובר בחדר קטן לרוב בבית, שיפוץ חדר הרחצה עשוי להיות מורכב למדי. אנו בטורס גלאס כאן כדי לסייע לך בצעד הראשון והחשוב ביותר. אנו מעמידים לרשותך מגוון רחב של מקלחונים לפי מידה בהתאמה אישית גבוהה ובאיכות ללא תחרות. כאן, ריכזו עבורך המומחים שלנו את כל השיקולים שיש לקחת בעת בחירת מידות המקלחון האידיאליות לצרכים שלך.

להשתמש במידות הסטנדרטיות כאומדן

כדי להחליט מה יהיה הגודל המתאים ביותר למקלחון החדש, חשוב לקחת תחילה בחשבון את הנתונים העומדים לרשותך כעת. בכל מקרה, אם מטרת השיפוץ בין השאר היא שיפור חוויית הרחצה, תמיד נשאף לאפשר מרחב טוב יותר משהיה לנו עד כה. לכן, לא כדאי לבחון במקלחון סטנדרטי וצנוע כמו למשל בממדי 80X80 ס"מ. זה הזמן לערוך מדידות, לבחון את ממדי החדר שלך ולהתחיל לתכנן כיצד לשלב מקלחונים לפי מידה שיעניקו לך יותר מרחב ונוחות. כמובן שעלינו לקחת בחשבון כל שטח פנוי נוסף שנזדקק לו לכלים סניטריים נוספים ולפתרונות אחסון. חדר צפוף מדי עשוי גם הוא להשפיע על החוויה בחדר הרחצה. 

חשוב לזכור – מקלחונים לפי מידה מגיעים במגוון צורות

הבחירה בצורת המקלחון חשובה לא פחות מהממדים ותשפיע במידה רבה על השטח שיתפוס המקלחון. בין אם נלך על מקלחון פינתי או חזיתי, עגול, מרובע או בתצורת אקורדיון, כל עיצוב עשוי להשפיע באופן ניכר על הממדים שנבחר בהם. כמו תמיד, חשוב שנוודא כי המקלחון החדש יעניק לנו די גישה ותנועה חופשית בחדר.

הנוחות שלך היא אמת המידה החשובה ביותר

בסופו של דבר, פתרונות יוקרה הם אלו שעונים על הצרכים הייחודיים שלך בצורה המלאה ביותר. הדבר הזה לא פוסח גם על חדר הרחצה. לכן, המטרה העיקרית של חידוש המקלחון ובעיקר של רכישת מקלחונים לפי מידה היא לתת לך את החופש האופטימלי שנדרש לך לחוויית רחצה נעימה וכדי להרגיש באמת בבית. זהו הזמן להתחיל לחשוב אילו ממדים יאפשרו לך את החופש והנוחות הללו, כיצד תינתן לך פרטיות מקסימלית ואילו ממדי מקלחון יהיו כמה שיותר מפנקים מבלי להשתלט על שאר המרחב בחדר הרחצה.

אז למה כדאי בעצם לבחור במקלחון לפי מידה?

עיצוב ייחודי של המקלחון שלך מעניק לך הכול בחבילה אחת – מראה יוצא דופן ויוקרתי, חוויית רחצה נוחה והתאמה גבוהה לצרכים וההעדפות שלך. בסופו של יום, התאמה אישית מובילה לאחד היתרונות הגדולים ביותר בעיצוב הבית: בחירה חופשית. עם מקלחונים לפי מידה, יהיה באפשרותך למקסם את כל האלמנטים בעיצוב המקלחת בצורה הטובה ביותר כדי לענות על צרכי הבית ועל הדרך לשלב את הטכנולוגיות החדישות ביותר שיש לעולם המקלחונים להציע היום. זהו צעד מהותי בתכנון בית אינדיבידואלי שיהיה באמת אך ורק שלך.

אנו בטורס גלאס עושים כל שביכולתנו כדי להעניק לך את הכלים, האפשרויות והידע הנדרשים כדי לתכנן את מקלחת החלומות שלך. במשך שנים, אנו מפתחים פתרונות זכוכית מעוצבים, בטיחותיים ובאיכות גבוהה העונים לסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק. רוצה להתחיל לתכנן מקלחון אידיאלי לצרכים שלך? אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולקבל את כל המידע הנדרש כדי להתחיל. כל שעליך לעשות הוא רק להשאיר פרטים באתר ואנו נחזור אליך בהקדם.

 

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון