מחיצות זכוכית לבית – שדרוג דקורטיבי שגם השכנים ירצו!

חלוקה של בית בעזרת מחיצות זכוכית - טורס גלאס

תוכן עניינים

מחיצות זכוכית לבית – המאמר השלם

אחד מהיתרונות של הזכוכית הוא השקיפות והתחושה של חלל רחב יותר, האור חודר מבעדה והעיצוב יש בו מן היוקרה והמודרני. זו הסיבה, כי גם בעיצוב הביתי, אנו רואים לא אחת מחיצות ודלתות מזכוכית.

עיצוב זה, מתאים לבית בסגנון מודרני, כאשר יש בו חללים קטנים ואנו מעוניינים להגדיל אותם באמצעות אשליה אופטית. יש לדאוג, כי הזכוכית תהיה מחוסמת, בטיחותית ובעלת תו תקן ישראלי.

ניתן להפריד את פינת האוכל מהמטבח והסלון, באמצעות מחיצת זכוכית, כך שהקיר יראה שקוף, האזור לא יראה סגור לחלוטין. הזכוכית המחוסמת, עוברת חימום בטמפרטורה גבוהה, כך שהיא הופכת לחזקה יותר.

קירות שקופים בעיצוב מהודר

ישנם חדרי ישנה להורים, שהשירותים והאמבט או המקלחת, נמצאים ביחידה פתוחה אחת. ניתן יהיה להפריד את השירותים והמקלחת או האמבטיה,ע"י מחיצות ודלתות זכוכית,

מה שיקנה פרטיות ואסתטיות לחדר השינה של ההורים. מחיצות מזכוכית אינן חונקות את החללים השונים וכן, החדר יקבל מראה של חדר יוקרתי בבית מלון.

ישנם סוגים של זכוכית, אשר מבודדים מרעש ולכן במקרה זה, מומלץ להשתמש בזכוכית טריפלקס. ניתן למצוא מחיצות שהן מגובה הרצפה עד התקרה וישנם גבהים נמוכים יותר.

דגמים והדפסים שונים למחיצות זכוכית

ישנם דגמים שונים בזכוכית כגון: זכוכית עם הדפסים, זכוכית חלבית בחציה ,זכוכית עם פסים וכן, בגוונים שונים של זכוכית שקופה.

ניתן למצוא גם עיטורים שונים, משפטים שונים וכדומה. גם בין שני חדרי ילדים, ניתן להתקין מחיצה העשויה זכוכית. המראה של מחיצות מזכוכית, יוצר מראה אוורירי.

מי שמעוניין ליצור בחלל מסוים בביתו משרד ביתי, יוכל לעשות זאת, כאשר המשרד יהיה נוח, בעל מראה של חלל גדול יותר ופתוח וכן מואר.

הזכוכית שומרת על היופי שלה שנים, היא קלה ונוחה לניקיון, אינה תופסת כתמים וכן, היא עמידה בפני פגיעות, היות והיא חזקה במיוחד.

מחיצות זכוכית שעוברות תחזוקה נכונה, נראות תמיד כחדשות  גם לאחר שנים.

הטרנד החדש של קירות שקופים

יש לציין, כי מחיצות ודלתות זכוכית, דקות יותר ממחיצות גבס ולכן,  גם בגלל היופי, היוקרה, האור שמחיצות אלה מקנות, הן הפכו לטרנד המוביל, הן בעיצוב הבית והמשרד.

ניתן להגדיר תת אזורים ולשמור על מראה אחיד והמשכי. ניתן לקבל עיצובים מיוחדים של מחיצות זכוכית, בסלון למשל.

אפשר לבחור בהדפס מיוחד של מחיצת זכוכית, כאשר קיים הבדל בין זכוכית חלקה למחיצה שהיא עשירה יותר. המחיצה נחתכת באופן מדויק,

בהתאם לשקעים החשמליים הנמצאים בקיר. ניתן להתקין מחיצות מזכוכית במטבח,בסלון, בחדר השינה ובחדר האמבט.

מה משפיע על מחיר מחיצות זכוכית? – מחירים

ישנם כל מיני אלמנטים וגורמים שעשויים להשפיע על המחיר של  מחיצות ודלתות זכוכית. למשל, העיצוב, כך שככל שהעיצוב יהיה מורכב יותר, כך המחיר יהיה יקר יותר.

למשל, הדפסי זכוכית עשויים להיות יקרים יותר. גם שקיפות הזכוכית משפיעה על המחיר. עוד גורם שמשנה את המחיר הוא עובי הזכוכית.

ככל שהזכוכית תהיה עבה יותר, כך מחירה יהיה יקר יותר. מחיצות זכוכית, חייבות להיות עבות יותר, היות והזכוכית שהיא חזקה היא בטיחותית יותר.

יש שמתמחרים את מחיצות הזכוכית ודלתות העשויות זכוכית לפי מטר רץ ויש לפי מטר מרובע.

מחיצות זכוכית בבתי יוקרה

האלמנט הנפוץ בבתי יוקרה הוא מחיצות ודלתות זכוכית. מי שמזמין מחיצות העשויות זכוכית, לבטח יהיה מעוניין בעיצובים,

על מנת לשמור על פרטיות וכן, מחש שלא יתנגשו בקיר או מחיצת הזכוכית.

ניתן למצוא ציפויים בהתזת חול הנחשבים לפופולאריים ביותר, כפתרון לחללים הפנימיים.גם בדירות קטנות,ניתן להחדיר יוקרה.

זו הסיבה כי חדרים שקופים מהווים את התחושה של מרחב ואור, כאשר החדרים מחולקים נכון. אם מדובר על חדרי שינה , יש לדאוג להצללה הרצויה.

היום אדריכלים ומעצבי פנים, נוטים לעצב בזכוכית ולגרום לתחושה אופטית של חללים גדולים, מוארים מעוצבים ואפילו תחושה של מרחב גדול יותר.

תוכלו להתייעץ תמיד עם מעצב פנים ולראות דוגמאות מרהיבות של מחיצות זכוכית,אשר לבטח אחד מהעיצובים ימשכו את עיניכם. שימו לב לבחור בחברה וותיקה, 

אשר מייצרת מחיצות ודלתות  העשויים מזכוכית איכותית ובמגוון רב של עיצובים מעניינים.ההתקנה, חייבת להיות מקצועית ומדויקת וכן, יש לדאוג לאחריות שהחברה שמייצרת את מחיצות הזכוכית.

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל איך מייצרים זכוכית – המאמר השלם.

בהצלחה!

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון