דלת זכוכית תהליך התקנה מא ועד ת

דלת זכוכית

תוכן עניינים

כשחושבים על זכוכית עולה בראש פריט נוי שברירי או כלי רגיש שיש לאחוז בזהירות פן יישבר. אך כיום מיוצרים מוצרים רבים ומאסיביים מזכוכית והם בעלי עמידות וחוזק ונדרש כוח רב כדי לגרום להם לשבר. אחד המוצרים השכיחים שמשתמשים בהם הם דלתות זכוכית. דלתות הזכוכית יכולות להגיע בשלל גדלים ועבור מטרות שונות. היתרון המשמעותי של הזכוכית זה השקיפות שלה והמראה האלגנטי שהיא מקנה. דלת זכוכית שקופה מאפשרת לראות דרכה ומזמינה להיכנס פנימה.

 שימוש בדלת זכוכית לעסק

עסקים רבים משתמשים בדלתות זכוכית המאפשרת לראות את פנים המבנה. כאשר מדובר בחנויות לממכר מוצרים הדלת משמשת כגלריה דרכה ניתן לראות את הסחורה גם כשהחנות סגורה. במשרדים דלת הזכוכית מזמינה את הלקוחות פנימה, בין אם מדובר במגדל משרדים או במבנה קטן. בניגוד לדלת אטומה, הזכוכית שקופה ומאפשרת לראות דרכה את המתרחש בפנים כך שהלקוח מרגיש תחושת פתיחות ופחות נרתע. לכן, לשימוש בדלת זו יש יתרונות שיווקיים רבים. 

שימוש בדלת זכוכית לבית

שימוש נפוץ נוסף לדלתות זכוכית נעשה דווקא בתוך הבית. את דלת זו ניתן למצוא בחדר האמבטיה. הדלת משמשת לסגירת מקלחון או כחיפוי מלא לאמבט. הזכוכית עמידה ולכן נשמרת בשלמותה גם בסביבת לחות. בנוסף בשל תכונותיה הייחודיות היא נראית טוב גם אחרי הרבה שנים של שימוש. תחזוקה של דלתות זכוכית לאמבטיה אינה דורשת מאמץ. באמצעות ניקוי קל מאד של מטלית וחומר הברקה ניתן לקבל מראה חדש בכל פעם.

איך מתקינים דלתות זכוכית?

כדי לדעת איזו מבין דלתות הזכוכית תתאים לצרכים שלכם חייבים קודם כל להתייעץ עם בעל מקצוע. ניתן לשלב דלת זכוכית מסתובבת דלת הזזה או דלת לפתיחה בדחיפה. בנוסף ניתן לשלב פרופילים למראה מתוחכם וייחודי. הזכוכית מגיעה בצורתה השקופה אך ניתן להזמין זכוכית חצי שקופה לשמירה על הפרטיות, עם הדפסים שונים כדוגמת לוגו ובצבעים. לאחר בחירת הדלת מגיע הזגג כדי למדוד את השטח ולהתאים את גודל הזכוכית. עם סיום המדידות ההזמנה יוצאת לביצוע ובסיומה יוצאת להתקנה בבית הלקוח או בבית העסק.

דלת זכוכית חזקה לכל סגנון

הזכוכית היא בעלת עיצוב ניטרלי ולכן מתאימה גם לבתים חדשים בעיצוב מודרני וגם לבתים ישנים. דלת זו מכניסה אלגנטיות וקלילות לחלל ויוצרת תחושת מרחב. הזכוכית בעלת יכולת איטום ולכן היא מבודדת מפני חום וקור מפני לחות ורעשים. הסיבה שישראלים רבים בוחרים בדלתות זכוכית נעוצה בעובדה שאין לה כמעט בלאי. היא לא מחלידה או נשרטת ונשמרת כחדשה לשנים רבות.

שדרוג משמעותי לנראות של החלל

היום יותר מתמיד הנראות של הבית או בית העסק חשובים. לא תמיד יש תקציב גדול לשיפוץ או לשינוי מאסיבי. באמצעות דלתות זכוכית בהתקנה מקצועית ומותאמת לחלל ניתן לשדרג את המראה באופן משמעותי. לקבל מראה יוקרתי ואלגנטי בלי לקרוע את הכיס. התקנת דלתות זכוכית מתאימות גם למעוניינים להשביח נכס או משרד בתקציב קטן לצורך מכירתו או השכרתו .

מה חשוב לדעת לפני הזמנת התקנה של דלת זכוכית

לפני שמזמינים התקנה של דלת זכוכית, חשוב לוודא שבוחרים בחברה אמינה ומקצועית המשתמשת בחומרים איכותיים ועובדת על פי התקנים. עבודה בזכוכית דורשת מיומנות וניסיון, מדובר בחלקים שמשקלם יכול להגיע לכמה עשרות קילוגרמים והתקנה לא נכונה יכולה לגרום לנזק כבד. כדי לוודא שבחרתם במקום נכון חשוב שתבקשו לראות עבודות קודמות, לקרוא ביקורות ולקבל המלצות מלקוחות.

 

לקריאה נוספת בנושא התקנת דלתות זכוכית לחצו כאן>>

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון