חיפוי זכוכית למטבח | מה זה ולמי זה מתאים?

חיפוי זכוכית למטבח

תוכן עניינים

המטבח הוא אחד החדרים המרכזיים של הבית, מבשלים יושבים לכוס קפה או אפילו ארוחות משפחתיות. כאשר באים לבחון נכס למגורים מסתכלים קודם כל על המטבח ורק אחר כך עוברים לשאר החדרים בבית. מטבח צריך להיות נעים מעוצב ונח. לא חייבים להשקיע הון בעיצוב המטבח – במאמר זה נסביר כיצד שימוש בחיפוי זכוכית למטבח יוכל ליצור מטבח מרשים, נעים לעבודה וקל לניקוי.

 שימוש בחיפוי קיר למטבח

מזכוכית אפשר לייצר המון דברים. מדובר בחומר אחיד שמגיע בצורה שקופה, אך באמצעות צביעה ושינויים ניתן לבצע בה דוגמאות יפות של חיפויים מזכוכית מחוסמת. אחד השימושים הנפוצים בחיפוי זכוכית נעשה עבור המטבח. בקיר שנמצא מעל הכיור והגז. קיר עם חיפוי זכוכית נחשב לפתרון אידיאלי עבור אנשים המעוניינים לשמור על הקיר מהצטברות של לכלוך וקילוף יחד עם נראות יוקרתית ואלגנטית. 

כל היתרונות של חיפוי קיר למטבח

ישנם אנשים שאוהבים מטבח כפרי וכאלו שבוחרים דווקא במטבח מודרני. היתרון הוא שכל אחד מהם יכול לשלב חיפוי זכוכית למטבח. קיר זכוכית מגיע בגוון נטרלי או בצבעים ודוגמאות וניתן לשלב אותו בצורה הרמונית ומותאמת לעיצוב הקיים. שימוש בקיר זכוכית מאפשר לשדרג מטבח ישן ולרענן אותו מבחינת נראות. הזכוכית אלגנטית ומקנה מראה יוקרתי. בנוסף לכך, הניקוי והתחזוקה של הקיר קלים מאד בהשוואה לחיפויים אחרים.

חיפוי בזכוכית לבידוד ואיטום

כשמתקינים חיפוי קיר מזכוכית נהנים מיתרונות רבים בינהם בידוד הרמטי. כאשר מתקינים את החיפוי במטבח אפשר להיות בטוחים שהקיר יהיה מוגן משינויי טמפרטורה לחות ורעש. החיפוי אמנם עשוי מזכוכית אך הזכוכית בעלת שכבות רבות ולכן היא בעלת חוזק רב אינה ניזוקה בקלות ונראית במיטבה גם אחרי שנים של שימוש. אז כל מי שמעוניין להבטיח לעצמו נראות יחד עם איכות יכול להשיג זאת באמצעות חיפוי זכוכית למטבח.

חיפוי קיר מעוצב

גם מי שאוהב מראה חלק וגם מי שאוהב מראה משוייש יכול להנות מחיפוי זכוכית. את החיפוי ניתן להתאים לצבע של השיש ואפילו לדוגמא שלו. כך שאם השיש בעל מראה וורידי ניתן לייצר חיפוי זכוכית למטבח במראה דומה. היצירתיים יוכלו לקחת את החיפוי בצבע נועז או דוגמא צבעונית. דוגמאות אלו ישדרגו מטבח לבן קלאסי ויכניסו צבע עניין וסטייל במינימום מאמץ. כיום כל מי שמעוניין בשדרוג מראה המטבח יכול לעשות זאת במינימום מאמץ והשקעה, בלי לשבור קירות או לעקור ארונות.

שלבי התקנת חיפוי קיר למטבח

אז החלטתם שחיפוי קיר למטבח שעשוי  מזכוכית הוא הפתרון המושלם עבורכם. כעת אתם צריכים לבחור את העיצוב הנכון. ישנם קטלוגים בהם ניתן להתרשם משלל העיצובים ולקבל השראה, אם לא נמצא העיצוב המדוייק ניתן לבצע הזמנה אישית של החיפוי. לאחר ההזמנה מגיע זגג לבית הלקוח לצורך מדידות של השטח וההזמנה יוצאת לדרך. לאחר שההזמנה הושלמה הזגג מגיע לבית ומתקין את חיפוי קיר למטבח בעזרת דבק ייחודי חזק ואטום המונע חדירת לחות. כעת אפשר להנות מחיפוי עמיד יפה קל לניקוי ומשדרג.

כל אחד רוצה מטבח שנראה טוב, בלי צורך בתחזוקה שוטפת וקל לניקוי. עם התקנת חיפוי קיר למטבח מזכוכית ניתן לקבל את כל היתרונות, בהשקעה מינימלית. להנות ממראה יפה ומשודרג שנשאר במיטבו לאורך שנים. אז היום כבר אין התלבטות אם לבחור שיש או קרמיקה. חיפוי זכוכית נותן את התמורה הטובה ביותר.

 

לקריאה נוספת אודות חיפוי זכוכית לקירות לחצו כאן>>

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון