חיפוי קיר זכוכית | הפתרון האידיאלי לקירות הבית

חיפוי קיר זכוכית

תוכן עניינים

זכוכית היא חומר מוצר אמורפי אחיד ושקוף, ניתן לייצר ממנה באמצעות טמפרטורה גבוהה גופים שונים בעלי שטח פנים חזק בעובי הרצוי. הזכוכית הדקה שבירה אך כאשר מוסיפים לה שכבות ומעבים אותה היא הופכת לבעלת חוזק רק ומאפשרת עמידות בפני שבר וגם כחומר מבודד. הזכוכית משמשת בין השאר לצורך חיפוי קיר זכוכית דבר הנחשב לפיתרון אידיאלי עבור בתים שונים הרוצים לשמור על סטייל יחד עם פונקציונאליות. 

שימוש בזכוכית לחיפוי קירות

אחד השימושים הנפוצים בזכוכית הוא לביצוע חיפויים שונים לקירות. בין אם מדובר במשרד, בקליניקה, בדירת מגורים או בחלל חיצוני. הזכוכית מאפשרת להעניק לקיר מראה יוקרתי ואלגנטי. היא מותקנת על קיר קיים לאחר בחירת הסגנון הרצוי. ניתן לשלב בה אלמנטים שונים כדוגמת לוגו או מסך לד, לבחור את רמת הכיסוי וליצור דוגמאות כיד הדמיון.

חיפוי ביתי בזכוכית

המקום הנפוץ ביותר לביצוע חיפוי קיר מזכוכית הוא המטבח. בעבר היה מקובל לחפות את הקיר בחרסינה, קרמיקה או אפילו אבן טבעית. הסיבה לצורך בחיפוי נובעת מהעובדה שקיר המטבח יכול להתלכלך בקלות מפעולות הכנת המזון, כדוגמת לכלוך מהכנת בישול, נוזלים ואדים שונים. חיפוי קיר בזכוכית מאפשר להנות מכיסוי אטום ועמיד לקיר המבודד מפני צבירת לכלוך, ניתן לניקוי בקלות ובעל מראה יוקרתי ומשודרג.

חיפוי קיר זכוכית לכל סגנון.

בין אם המטבח שלכם בסגנון מודרני או בסגנון כפרי, תוכלו להנות מחיפוי קיר זכוכית מותאם. את החיפוי ניתן להשיג בשלל צבעים דוגמאות וגדלים. מזכוכית חלבית לבנה בצבע הקיר ועד לזכוכית מדוגמת בצבעים עזים של פרחים, שיש או אלמנטים שונים. את חיפוי קיר זכוכית ניתן לבצע על קיר שלם או חלקי, במטבח או בכל קיר אחר בבית. בחיפוי הקיר מזכוכית ניתן לשלב תאורה למראה יוקרתי או תמונה לפי בחירה.

היתרונות הרבים של חיפוי קיר זכוכית

קיר זכוכית משתלב מצויין עם כל סגנון עיצוב, הוא קל להתקנה ומשדרג את המראה לאלגנטי ויוקרתי במינימום מאמץ. הזכוכית חזקה עמידה ואיכותית ומחזיקה לאורך שנים. אם נשווה קיר זכוכית לקיר רגיל הרי שמדובר ביתרון משמעותי. קיר רגיל דוהה, מתקלף ודורש צביעה מחודשת מידי תקופה בעוד קיר זכוכית נראה חדש תמיד ובאמצעות העברת מטלית ניתן לנקות בקלות וביעילות. יתרון משמעותי נוסף לקיר זכוכית הינו היכולת לבודד מפני קור חום ורעש. הזכוכית מסייעת לשמירת אקוסטיקה וחלל נעים במקום בו היא מותקנת.

חיפוי חסכוני לטווח ארוך.

לא צריך לעשות שיפוץ של עשרות אלפי שקלים כדי לשדרג את המראה של הבית. באמצעות חיפוי לקיר ניתן להשיג אפקט של שדרוג משמעותי לנראות הבית בסכום יחסית קטן. בנוסף לכך החיפוי חוסך בחשמל כיוון שהוא מבודד את החלל הפנימי ונחסך הצורך בשימוש במיזוג אוויר או חימום. דבר המאפשר לחתוך בעלויות החשמל. חיפוי זכוכית עמיד עשוי בעובי של כ 8 מ"מ זכוכית מחוסמת ודורש מינימום תחזוקה. כך שבכל ההיבטים מדובר בפתרון יעיל וחסכוני.

 

בחירה חכמה למטבח ולבית

בחירה בחיפוי זכוכית היא אלטרנטיבה נבונה הן מבחינת הנראות והן מבחינת פונקציונאליות. לכן כאשר בוחרים חברה להתקנת קיר זכוכית לבית חשוב לוודא שמדובר בחברה וותיקה המשתמשת בחיפויים איכותיים ובעלי תו תקן. ההתקנה צריכה להתבצע על ידי צוות מיומן ומקצועי בצורה בטוחה ועם חומרים איכותיים. קיימות מבחר חברות המציעות חיפויי זכוכית בסגנונות שונים. כך שכל אחד יכול להתאים לעצמו את הצבע הצורה והסגנון המתאים.

 

לקריאה נוספת בנושא חיפוי זכוכית לקירות לחצו כאן>>

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון