דלת כניסה זכוכית -הצעקה האחרונה בעולם העיצוב

דלת כניסה זכוכית דוגמא

תוכן עניינים

 

כשחושבים על דלת כניסה לבית  ,לרוב התמונה הראשונה שעולה לראש היא דלת העשויה מעץ, גדולה וכבדה, אטומה למראה ויוצרת הפרדה חד משמעית מהעולם החיצון. אך ככל שהשנים חולפות עלה לו טרנד חדש והמונח דלת כניסה זכוכית למשחק ובענק. אך למה שנרצה להחליף את דלת הכניסה המיושנת והטובה לדלת כניסה זכוכית ? במאמר הקרוב נעבור על הסיבות העיקריות התומכות במעבר ונציג לכם בשקיפות, למה דלת מזכוכית היא הבחירה הנכונה עבורכם.

 

באיזה מצבים כדאי להתקין דלת כניסה זכוכית ?

 

דלת זכוכית מתאימה לבתים פרטיים בעליי חצר פרטית. אין שני לתחושת החופשיות שדלת כניסה זכוכית מעניקה, והרגשת ה"בחוץ" בין כותלי הבית מרגיעה ומחברת לסביבה. בנוסף דלת הזכוכית מושלמת לכניסה לחדרי מקלחת שונים. הדלת מעניקה תחושה סקסית ויוקרתית שמשדרגת כל חדר מקלחת נפוץ ופשוט והופכת אותו לחדר מקלחת שהגיעה היישר ממלון חמישה כוכבים. אך חוץ ממצבים אלה, דלת כניסה מזכוכית מושלמת לבתים משותפים. אפשר להגיד להתראות לפלסטיק הזול שדרכו הבטנו אל עבר מבואת הבית המשותף , ונזהרנו מהשכן שהכי לא רצינו להיתקל בו , ולהגיד שלום לדלת זכוכית נקייה ואסתטית המאפשרת לתת מבט בצורה ברורה אל עבר הכניסה למבואה ולהתחמק מהסכנות האורבות בדרך.

 

מה מספקת דלת כניסה זכוכית ?

 

הדלת מספקת הרבה יותר מרק מראה נקי ויוקרתי לחדר הנבחר. בעבר נרתענו מהמחשבה לגבי דלת זכוכית מיכיוון שהאמנו שהדלת חלשה, עלולה להתנפץ בכל רגע נתון ולסכן את הסביבה. אך כיום המצב רחוק שנות אור מהפחד המיושן ודלת כניסה זכוכית חזקה בדיוק כמו כל דלת אחרת המוצעת בשוק. הדלת מורכבת ממספר שכבות של זכוכית שלכל שכבה רמת צפיפות שונה. עובדה זו מאפשרת לזכוכית להיות שקופה ונקייה אך במקביל עמידה, חזקה וחסינה מפני התנפצות. בנוסף, בזכות הקדמה וההבנה שלנו בייצור זכוכית, אנו יכולים לספק הגנה מפני העולם החיצון אך באותה נשימה כן לאפשר קשר לסביבה. שמירה על קשר זה מחזקת את הקשר הרעועה שלנו לסביבה ונותנת עוד נקודת אור טבעי בעולם שכולו אור כחול. ועוד נקודה שחשוב להדגיש. דלת כניסה זכוכית איכותית מגינה באותה מידה מפני גניבות. וודאו עם המתקינים זאת ותופתעו לשמוע מה שיש להם להגיד.

 

חסרונות של דלת כניסה זכוכית

לדלת מזכוכית קיימות מעט חסרונות ובגדול היא משמשת בדיוק כמו דלת רגילה. חשובה לעבור על החסרונות כי הם חשובים לתהליך גיבוש הדעה בנושא וחלק בלתי נפרד מהבחירה הסופית. אחד מהחסרונות הוא שהיא שקופה (הייתם מאמינים ?) , ולכן הדלת לא מאפשרת חציצה מלאה ובמקומות מסוימים נהיה חייבים להציב דלת רגילה. חסרון נוסף והעיקרי הוא שאין הרבה מתקינים המספקים דלת זכוכית ברמה הגבוהה ביותר ולכן מאוד קל למצוא מתקנים בינוניים עם הבטחות גדולות שיספקו חתול בשק. נסו למצוא חברה עם ותק בשוק מלאת פרוייקטים וחברה המעניקה אחריות ארוכת טווח והבטיחו בחירה נכונה.

 

לסיכום

 

דלת כניסה זכוכית היא הצעקה האחרונה בעולם העיצוב ולא סתם. הדלת מספקת את כמעט את כל הפתרונות שדלת רגילה מספקת תוך מראה סקסי ויוקרתי, היא עמידה בטוחה והיא נכונה ברוב המקרים.

אז מצאו את המתקין הנכון אשר עומד בקריטריונים שעברנו לעיל והשתדרגו לדלת כניסה מזכוכית  עוד היום.

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון