התקנת מקלחון | איך התהליך עובד ?

התקנת מקלחון בפעולה

תוכן עניינים

 

מקלחונים מגיעים במגוון רחב של צבעים וצורות ומאפשרים להנות מהזרם הקולח מבלי להרטיב את שטיחון האמבטיה התמים או את סל הכביסה השקט שנמצא בפינת חדר האמבטיה. אך לרוב, מאחר ומשתמשים באופן יום יומי במקלחת (או לפחות ככה אנחנו מקווים), אנו נדרשים בהתקנת מקלחון חדש עקב בלאי של גומי האטימה, הצטברות של קורוזיה או כל תקלה שהיא. במאמר הקרוב נעבור על תהליך התקנת מקלחון  ונבין איך הוא עובד, כדי שנדע למה לצפות, ונוכל סוף סוף להחליף את המקלחון הישן ולתת לשטיחון האמבטיה התמים, לעשות את עבודתו בשקט.

 

התקנת מקלחון – שלב המדידות והכנת השטח

הכל מתחיל עוד לפני שבחרתם את המקלחון הרצוי. מקלחון מעוגל, מקלחון חזיתי,מקלחון פינתי או בכלל  אמבטיון, לא תדעו באיזה סוג לבחור עד שלא תדעו מה המידות שאיתם אתם יכולים לשחק איתם. לכן, וודאו שהמידות נלקחות כראוי ואל תשכחו להתחשב במרחק הדלת של המקלחת ובדלת המקלחון העלולות להתנגש זו בזו בחוסר תיאום. בנוסף, וודאו ששטח העבודה נקי מהפרעות גם בעת ההתקנה וגם בעת המדדיות בכך תבטיחו לקיחה מדויקת של מידות ותבטיחו למתקין המקלחון חיים קלים משמע, התקנה חלקה ומוצלחת של המקלחון.

 

בחירת המקלחון הרצוי – הסוגים הקיימים 

 

לאחר שהמידות נלקחו תקבלו מהמתקין המלצה בנוגע לסוג המקלחון הרצוי, אך איזה מקלחונים קיימים ?

מקלחון חזיתי:

מקלחון חזיתי הוא מקלחון אשר תמוך בין שני קירות. לרוב, מקלחון גדול מהממוצע המציע הרבה מקום ונותן חווית התרחצות עילאית. מושלם חדרי רחצה גדולים שלא חסר בהם מקום ולאנשים שאוהבים לבלות במקלחת והחוויה חשובה להם.

מקלחון פינתי:

המקלחון הנפוץ ביותר בשוק. יושב בפינת החדר ונשען על שני קירות (לעומת מקלחון חזיתי הנשען על שלוש). מושלם לחדרי רחצה קטנים. חסכוני במקום ומתאים לכל סוגי המתרחצים.

מקלחון מעוגל: 

כשמו הוא, מקלחון שצורתו מקומרת, מתאים גם למקלחת פינתית וגם למקלחת חזיתית. הקימור נותן תחושה יוקרתית אך חוץ מהתחושה, הקימור גם נותן יתרון פונקציונלי, מכיוון שאין פינות, חלל המקלחת המיותר שבוזבז נשמר. מושלם לחדרי מקלחת קטנים ו/או לחדרי מקלחת יוקרתיים.

 

אמבטיון

אמבטיון הוא הכלאה בין אמבטיה למקלחון. במילים אחרות, אמבטיה מוקפת בזכוכיות אשר מאפשרת לבעליה להנות משני העולמות. לחדרי רחצה שיש מקום רק לאחד מהשניים, האמבטיון היא בחירה מצויינת.

 

התקנת מקלחון – מה לבדוק בעת בחירת המתקין

בראש ובראשונה עלינו לבחור את המתקין הנכון. התקנת מקלחון הוא תהליך פשוט יחסית אך בגלל זה, קיימים אלפי מתקינים המבטיחים תוצר פרימיום ומספקים סחורה סוג ג', אם בכלל. לכן קיימים מספר קריטריונים שעלינו לבדוק כאשר בוחרים מתקין . תחילה עלינו להתרשם מעבודות קודמות ונכון, התמונות אכן עשויות לשקר אך זהו צעד הכרחי בתהליך. לאחר מספר בדיקות תוכלו להבדיל בין תמונות גנריות של מתקינים סוג ג' לבין תמונות מקצועיות, ייחודיות, המשדרות מוצר איכותי. לאחר מכן עליכם לבדוק בכמה פרויקטים לקח חלק המתקין וכמה שנים הוא מספק את השירות הנדרש. רצוי שיעסוק בענף לפחות עשר שנים וכמובן שמספר הפרויקטים יהיה תואם לניסיון זה. 

 

לסיכום

עכשיו תהליך התקנת מקלחון הוא לא זר לכם. אתם יודעים מה קורה בשלב המדידות והכנת השטח, מכירים את כל סוגי המקלחונים ויודעים להסתכל על המתקינים בעין קריטית שתחסוך לכם הרבה כאבי ראש לא הכרחיים ותבטיח לכם ולשטיחון האמבטיה התמים את חווית המקלחת הטובה ביותר שתוכלו לקבל. 

אז מה תעדיפו, לחסוך ולקבל מקלחת סוג ג' או להשתמש בשירותי טורס גלאס ולהנות מהמקלחת המדויקת עבורכם ?

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון