הפתרון הבטוח והיפה ביותר – מעקה זכוכית למדרגות

מעקה זכוכית למדרגות

תוכן עניינים

הבחירה לתכנן גרם מדרגות בתוך הבית היא לא רק בחירה פרקטית המאפשרת תנועה בין מפלסי הבית השונים. מדובר בבחירה עיצובית לכל דבר וכך גם הבחירה במעקה המלווה את גרם המדרגות. מעקה זכוכית למדרגות הוא בחירה פופולרית במיוחד ויש לכך סיבות רבות. בזכות הבטיחות, העמידות והערך העיצובי שהן מכניסות אלינו הביתה – אין ספק שמדובר באלמנט משמעותי שיהפוך את מראה הבית שלך לאלגנטי וייחודי. אלו כמה מהיתרונות הבולטים של מעקה הזכוכית למדרגות – מבטיחות השימוש ועד הערך האסתטי המוסף לכך – כל אלה באלמנט אחד.

גמישות תכנונית

זכוכית, כחומר גלם, מאפשרת לנו גמישות עיצובית ותכנונית שאין שניה לה. היכולת לקבוע גרם מדרגות ולאחר מכן להתאים מעקה זכוכית למדרגות באופן מדויק, על פי מידות וצרכים ייחודיים של כל לקוח ולקוח – הופכת אותו למוצר מבוקש בכל בית. היכולת להפוך מעקה בנאלי לאלמנט מעוצב בעל נוכחות נקייה ומרשימה בחלל תהפוך את גרם המדרגות לחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית. לכן, בין אם תכננו גרם מדרגות מעוגל, ישר, זוויתי או כל דוגמא אחרת – מעקה זכוכית למדרגות מסוגל לשאת כל עיצוב ולהפוך את האלמנט המשמעותי הזה בביתנו לשלם וכזה העומד בפני עצמו, לצד השתלבות מיטבית בעיצוב הבית.

פתרון לטווח הארוך

בזכות טכנולוגיה מתקדמת והתקנה איכותית, מעקה זכוכית ילווה אותך במשך שנים רבות. להבדיל מחומרים אחרים כמו עץ או מתכת הדורשים לעיתים תחזוקה לטווח הארוך, זכוכית היא חומר עמיד במיוחד כאשר עיקר התחזוקה נוגעת לניקיון הזכוכית עצמה. בחירה באיש מקצוע ותיק ומנוסה שיסייע לך בבחירת המסגרת ואופן ההתקנה של מעקה זכוכית למדרגות באופן מיטבי – תאריך את חיי המוצר ללא כל ספק.

בטיחות מרבית

זכוכית חזקה ועמידה מאפשרת לך ליהנות מבטיחות מרבית בביתך. אין חשש מהרגע בו הילדים נשענים על המעקה או מכל רגע שעולה במחשבותיך. מעקה זכוכית מיוצר משלוש שכבות של זכוכית מחוסמת – נכונה לכל אתגר. מלבד היותו של מעקה הזכוכית חזק במיוחד, חשוב לוודא כי החברה ממנה מבצעים את ההזמנה בקיאה בכל דרישות הבטיחות של התקן הישראלי למעקה זכוכית ולאופן ההתקנה הטוב ביותר. כך, ניתן להיות בטוחים בכך שהמוצר שרכשנו בהתאמה לצרכינו ישרת אותנו באופן הבטיחותי ביותר – שנים קדימה.

מעקה זכוכית למדרגות – פתרון עיצובי המותאם באופן אישי

מעקה זכוכית הוא פתרון עיצובי משלים, המסייע לך להשיג את ההרמוניה שביקשת לעצמך בביתך. בזכות היכולת להשתלב בכל סגנון עיצובי קיים, במגוון צבעים, שקיפויות ואפשרויות התקנה. מעקה זכוכית למדרגות יאפשר לך ברגע אחד לשדרג את מהות החלל בו ממוקמות המדרגות ולהפוך אותו לחלל מרשים והרמוני במיוחד.

מה לקחת בחשבון כאשר מזמינים מעקה זכוכית למדרגות?

כל היתרונות הברורים בבחירה במעקה זכוכית מאחורינו. עכשיו, כל שנותר הוא לבצע את הצעדים הבאים, כדי להבטיח את מעקה הזכוכית הטוב ביותר והמותאם לצרכינו:

  •   בחירה בחברה אמינה לביצוע העבודה
  •   לקיחת מידות ובחירה מקטלוג החברה הנבחרת
  •       קבלת אחריות ממושכת על העבודה המבוצעת

ניסיון, איכות ושירות – בחירה באנשי המקצוע הנכונים לעבודה

בחירה בחברה שתתכנן עבורך מעקה זכוכית למדרגות היא בחירה ששווה להקדיש לה מחשבה. אנו בטורס גלאס מציעים לך ליהנות מכל הטוב שיש לחברה שלנו להציע לך בתחום – ניסיון עשיר, שירות לקוחות, היכרות מעמיקה עם החומר ואפשרויות העיצוב המגוונות וגישה בלתי מתפשרת לעמידה בזמנים ובדרישות הבטיחות של התקן הישראלי. אנו מזמינים אותך ליצור קשר עוד היום ולקבל את המענה המיטבי לכל שאלה.

 

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון