הכל על מעקות זכוכית

תוכן עניינים

בין אם מדובר במבנה ציבורי, מתחם עסקי או בית החלומות שלך, עובדה אחת תמיד נותרת רלוונטית – הפתרון העיצובי האידיאלי הוא זה שיעניק את השילוב המנצח בין יעילות פרקטית ובין אסתטיקה מושלמת. העיקרון הזה נכון עבור פתרונות הבטיחות בנכס בדיוק כמו עבור כל אלמנט דקורטיבי שנמקם במבנה. לכן, בעת בחירת מעקות למדרגות או למרפסת, סביר להניח שנחפש בפתרון שגם יעניק בטיחות בלתי מתפשרת, גם יהיה פשוט לתחזוקה, שישתלב בעיצוב ועדיין יהיה משתלם. נשמע כמו משימה לא מציאותית? החדשות הטובות הן שמעקות זכוכית מאפשרות לעשות בדיוק את זה. עם עמידות יוצאת דופן ואפשרויות העיצוב המופלאות שלהם, כבר אין צורך להתפשר יותר. ישנן סיבות רבות לכך שהזכוכית הפכה לאחד מחומרי הגלם הפופולריים ביותר למעקות. כאן, נבחן כמה מהיתרונות המרכזיים ששמו את מעקה הזכוכית בקדמת הבמה.

מעקות זכוכית שומרים על בטיחות כל המשתמשים במבנה

האינטואיציה הראשונית שלנו לגבי זכוכית היא כחומר שברירי ועדין. אין ספק שזה נכון כשמדובר בכוסות קריסטל או בבקבוקי שתייה. עם זאת, עבור לוחות הזכוכית המשמשים למעקות נעשה שימוש בחומר גלם חזק ועמיד במיוחד ותהליך ההתקנה מבטיח יציבות ועמידות מהאמינים ביותר כיום בשוק. ישנן שתי סיבות עיקריות מדוע מדובר בפתרון כה בטוח.

מניעת נפילות ופציעות

להבדיל ממעקה ממתכת או עץ המורכב לרוב מלוחות עם מרווחים ביניהם, במעקה זכוכית אין רווחים או פתחים בין השלבים. המשטח האחיד והחלק מונע כל אפשרות כי ילדים או חיות מחמד יידחקו ביניהם או יחליקו דרכם בעת הירידה במדרגות. בנוסף, מעקב הזכוכית אינו מאפשר טיפוס. כך, תכונות הזכוכית משמשות למניעת תאונות.

ללא סכנת שבירה

מעקות זכוכית מיוצרים מלוחות זכוכית מחוסמת בטיחותית עמידה במיוחד בפני שבר. הזכוכית עמידה בפני תנאי מזג אוויר קשים, לרבות ברד ורוחות חזקות ולא ייסדקו עקב חשיפה לטמפרטורה קיצונית. גם אם יופעל כוח בלתי סביר ויגרום לניפוץ הזכוכית, הזכוכית המחוסמת אינה מתרסקת לחתיכות גדולות וחדות שעשויות לגרום לפציעות חמורות.

פתרון נוח ופשוט לתחזוקה

בהשוואה לברזל, עץ וחומרי אחרים המשמשים לייצור מעקות, הזכוכית קלה בהרבה לתחזוקה. הזכוכית חלקה ומאפשר ניקוי מהיר ונוח. כל שעליך לעשות הוא להשתמש בחומר ניקוי ייעודי לזכוכית כדי להבריק את המעקה תוך דקות ספורות.

זכוכית בטיחות מחוסמת מטופלת בטמפרטורה גבוהה מאוד, מה שהופך אותה לקשיחה ועמידה במיוחד. תכונות אלו מונעות סדקים, שחיקה, דהיית צבע או שריטות. משמעות הדבר היא שהזכוכית תשמור על המראה במשך שנים רבות ללא כל צורך במשימות תחזוקה מורכבות. כמו כן, להבדיל מעץ או מתכת, אין כל חשש לחלודה או ריקבון.

הבחירה הראשונה לעיצוב נקי ומודרני

הקווים הנקיים והתחושה המודרנית שמעניקים מעקות זכוכית הפכו אותם לבחירה פופולרית יותר ויותר בקרב בעלי בתים. מכיוון שזכוכית שקופה, היא גורמת אפילו לגרם המדרגות הצר ביותר להיראות רחב ומרווח יותר. בנוסף, מכיוון שלוחות הזכוכית המחוסמת כמעט ואינם נראים, הם מספקים קו מבט פתוח אל המבנה והנוף שסביבו.

מעקות זכוכית זמינים בהתאמה אישית גבוהה

עם מגוון רחב של צורות לוחות זכוכית, מידת שקיפות וגוונים, כל להתאים את המעקות לנכס שלך בין אם הוא מעוצב בסגנון מודרני, תעשייתי, כפרי או בכל סגנון אחר. ניתן לבחור בזכוכית שקופה לחלוטין למראה נקי או עכור לפרטיות מובטחת.

אנו בטורס גלאס מביאים עמנו שנים של ניסיון בתכנון מעקות מזכוכית לכל סוגי הנכסים. עם מומחיות גבוהה בתחום, טווח רחב של מוצרים ו-7 שנות אחריות על כל התקנה, יש לך ערובה לתוצאה בטיחותית, אמינה ויפה להפליא בכל פרויקט. למידע נוסף אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים באתר עוד היום.

 

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון