מתקינים מקלחון? 5 טעויות שלא כדאי לעשות

תוכן עניינים

מעוניינים להתקין מקלחון? להלן מספר טעויות נפוצות שחשוב שתכירו ותעשו כל שבאפשרותכם על מנת להימנע מהן:

טעות 1 – לא לשים דגש משמעותי על צורת הפתיחה של המקלחון

חשוב לזכור שמקלחונים יכולים להיפתח באחת מתוך 2 דרכים עיקריות – באמצעות הזזה ובאמצעות דלת אשר נפתחת או נסגרת.

במידה וחדר הרחצה הינו קטן יחסית, חשוב לשקול בקפידה את האפשרות של בחירת מקלחון עם דלת הזזה – מכיוון שבחללים שכאלו לא יהיה יותר מדי מקום לפתוח את הדלת.

מעבר לכך, כדאי להכניס למשוואה גם שיקולים כמו העדפות אישיות וטעם.

טעות 2 – לא להכיר את כל סוגי הזכוכיות לפני שבוחרים את הזכוכית המתאימה

הזכוכית מהווה את אחד מהאלמנטים המשמעותיים במקלחון וחשוב להיות מודעים לעובדה, שקיימים סוגים שונים של זכוכיות.

בין סוגי הזכוכיות המוצעות: זכוכית מחוספסת, זכוכית חלבית, זכוכית אטומה וזכוכית עם הדפסה מעוצבת.  

לכל אחד מסוגי הזכוכיות יש את היתרונות והחסרונות שלה כמו גם הדרישות והצרכים עבורם אותה הזכוכית יכולה להתאים – ולכן, כדאי לערוך היכרות מקיפה עם האפשרויות השונות ולבצע בחירה מושכלת בבחירה בזכוכית אשר גם מתאפיינת באיכות גבוהה וגם בנראות אסתטית ומרשימה.

טעות 3 – לא לתכנן מראש את התקציב אשר יוקצה עבור המטרה

יש לקחת בחשבון שישנם לא מעט פרמטרים אשר משפיעים על מחירו של מקלחון ובין היתר: מידות המקלחון (אם אתם מעוניינים במקלחון שהינו גדול יותר מהמידות הסטנדרטיות, דבר זה יכול לייקר את העלויות), סוג ועובי הזכוכית של המקלחון (כאשר, ככל שהזכוכית תהיה יותר עבה כך גם עלותה תהיה יותר גבוהה). פרזול המקלחון (קיימים סוגים שונים של פרזולים חלקם יקרים יותר וחלק פחות), סוג המקלחון וצורת הפתיחה – וכמובן, במידה ויש דרישות ובקשות מיוחדות לגבי אלמנטים מיוחדים גם דבר זה יכול להשפיע על המחיר.

מהסיבה הזאת, ההמלצה היא להבין בשלב הראשון את מלוא הדרישות מהמקלחון ובשלב הבא, לתכנן בצורה קפדנית את גובה התקציב אשר יוקצה למטרה – בצורה כזאת, ניתן יהיה להימנע מהפתעות או מהצורך להתפשר על פחות מהמקלחון האיכותי והמתאים ביותר (וכשיש כל כך הרבה אפשרויות, אין סיבה לעשות פשרות).

טעות 4 – לוותר על הליך ייעוץ מקדים

כל מי שמחפש אחר מקלחונים, עתיד לגלות מגוון רחב של דוגמאות מרשימות במיוחד אבל, בחירת המקלחון רק בהתבסס על נראות, יכולה להוות כשגיאה.

חשוב שכל מי שמרגיש שחסר לו מידע או שאין לו הבנה מעמיקה לגבי התכונות השונות של המקלחונים ומשמעותן, לא יוותר על קבלת ייעוץ מאיש מקצוע בעל ידע וכלים בעולם המקלחונים. ייעוץ שכזה יכול להתוות את הדרך לעבר בחירת המקלחון המתאים – וכידוע, מקלחון עבור ללוות אתכם לעבר תקופת זמן ארוכה והוא גם טמון בהשקעה כספית לא קטנה ולכן, אי אפשר באמת להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

טעות 5 – להשקיע בבחירת המקלחון אך לא בבחירת המתקין

לא מעט אנשים מודעים לחשיבות הגבוהה של בחירת מקלחון ולכן, מרכזים את כל המאמצים הנדרשים לבחירת המקלחון המתאים – יחד עם זאת, הם שמים את בחירת המתקין בצד.

חשוב לזכור שלבחירת המתקין תהיה השפעה לא פחותה על התוצאה הסופית, טיבה ואיכותה. לכן, יש לבסס את הבחירה על פרמטרים כמו: המלצות וחוות דעת, תיק עבודות (עיון מעמיק בטיב העבודות וההתקנות של המקלחונים), שיחה ראשונית עם המתקין – ואם יש לכם שאלות, כדאי להכין מראש ולשאול אותן במעמד השיחה, על מנת לקבל את התמונה המלאה והאיכותית ביותר על היכולות של המתקין.

 

 

 

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון