המדריך המלא למעקה זכוכית בבית

תוכן עניינים

המדריך המלא למעקה זכוכית בבית

כך תשמרו על בטיחות המשפחה מבלי להתפשר על עיצוב החלל – כל מה שרציתם לדעת על מעקה זכוכית!

החלטתם שמעקה זכוכית הוא הבחירה הכי טובה שתוכלו להכניס הביתה, שזה בדיוק מה שאתם צריכים שיתכתב עם המראה המודרני והנקי של הבית ובאותה הזדמנות ישמור על הבטיחות של דרי הבית בכל זמן נתון?

קודם כל, הרשו לנו להגיד לכם שאתם עושים בחירה נכונה למדי. כנראה שמעקה זכוכית הוא בדיוק מה שאתם צריכים. עכשיו הגיע הזמן להכיר את התחום של מעקות הזכוכית קצת יותר מקרוב כדי שתוכלו לבחור את המוצר הטוב ביותר והנכון ביותר עבורכם ועבור המשפחה שלכם. מוכנים? בואו נתחיל.

למעקה יש תפקיד בטיחותי חשוב ופשוט מאד, הוא מאפשר לנו לעלות ולרדת בבטחה במדרגות בתוך הבית. אבל מעבר לפן הבטיחותי, למעקות יש גם היבט אסתטי שצריך לקחת בחשבון. כאשר אנו מעצבים את הבית, אנו מעוניינים שהוא ייראה כמו שצריך ולפי הטעם האישי שלנו. אם אתם מחפשים מעקה חזק שגם נראה טוב, מעקה זכוכית הוא התשובה שלכם. מכל סוגי המעקות הקיימים, מעקה הזכוכית השקוף ישתלב נהדר עם כל עיצוב.

מעקה זכוכית לעיצוב מושלם

מעקה זכוכית הוא מבין ההתקנים המבוקשים ביותר, ולא בכדי. היום יותר ויותר אנשים מבינים את היופי שבמעקה בעל עיצוב נקי המשתלב עם כל עיצוב אחר וגם אינו מונע מאור יום טבעי לחדור אל חלל החדר. הזכוכית הייתה מאז ומעולם ידידתו הטובה של האדם המתכנן והמעצב. לאורך השנים הלך תהליך הייצור של הזכוכית והשתכלל, עד שהיום, בניגוד לחומר השברירי של פעם, אנו מקבלים זכוכית חזקה ועוצמתית שניתן ליצור ממנה מבנים חזקים כמו מעקה זכוכית.

המעקות מגיעים במגוון עיצובים לבחירתכם, כאשר כל סוג ישתלב אחרת עם העיצוב הכללי של הבית שלכם. יתרה מזאת, הזכוכית היא כמו זיקית, היא יודעת להתאים עצמה באופן מושלם לסביבה בה היא נמצאת. כך לדוגמה, אם אתם מעוניינים בבית עם עיצוב מינימליסטי בסגנון מודרני, מעקה זכוכית שקוף יסייע לכם להשיג עיצוב נקי יותר. ואם אתם רוצים דווקא בית בסגנון כפרי בשילוב עיצובים מן הטבע כמו עץ ואבן, מעקה הזכוכית יתמזג היטב עם הסביבה הטבעית.

הסוגים השכיחים של מעקות הזכוכית

יש שלושה סוגי זכוכית הנפוצים לשימוש במעקות זכוכית בבתים ובעסקים. 

זכוכית שקופה- הסוג המוכר והנפוץ ביותר של זכוכית. זכוכית שקופה רגילה, נקייה ואסתטית. אם אתם רוצים ללכת על בטוח זאת הזכוכית בשבילכם והיא תשתלב בצורה מושלמת עם עיצוב הבית שלכם.

 זכוכית חלבית- זוהי זכוכית בעלת שני חלקים חיצוניים שקופים וחלקים פנימיים הצבועים בלבן ומעניקים לה מראה אטום.  היא קיבלה את שמה מהגוון החלבי שלה, והיא מספקת לבתים הפרטיים ולמשרדים את היופי הייחודי שלה. על כן, מעקה זכוכית חלבית הוא אחד מההתקנים הנפוצים והמבוקשים נכון להיום. מתאימה לכל מי שרוצה להעניק לחלל מראה מקורי ומתחכם.

זכוכית אקסטרה קליר – זכוכית שקופה לחלוטין אשר ניתנת לצביעה בצבעים שונים.

 

יתרונות נוספים של מעקה הזכוכית

מעבר למראה האלגנטי למעקות הזכוכית יתרונות נוספים כמו למשל הבידוד שהם מציעים. הזכוכית הינה חומר מבודד שלא מוליך חשמל או חום ולכן גם אם תהיינה תאונות לא עלינו, הזכוכית לא תגרום להתחשמלות. 

בנוסף הזכוכית היא חומר חזק! למרות התדמית השברירית. מעקות זכוכית עשויים מזכוכית בייצור מיוחד שאינה נשברת בקלות כמו מוצרים אחרים מזכוכית שאתם מכירים. לכן מעקה העשוי מזכוכית ממקסם את רמת הבטיחות. 

איך מתחזקים מעקה זכוכית? עוד יתרון עצום של מעקה זכוכית הוא שהוא אינו צובר אבק ולכלוך, ולכן התחזוקה שלו היא מינימלית. מספיק להעביר עליו סמרטוט ל והוא ייראה מעולה בכל זמן.

ממי מזמינים מעקה זכוכית?

ייצור מעקות זכוכית דורש בעמידה בתקני בטיחות מחמירים ולכן חשוב להזמין מעקות מהסוג הזה מחברה מקצועית ומוכרת עם קבלות והוכחות בשטח. בטורס גלאס אנחנו מציעים לכם את השירות המקצועי ביותר ושימוש בחומרים מתקדמים ללא פשרות.

ליצירת קשר לתיאום פגישה לחצו כאן.

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון