מתי כדאי לשים מעקה מזכוכית בבית?

תוכן עניינים

מתי כדאי לשים מעקה מזכוכית בבית?

באילו מצבים, מעקה זכוכית הוא בדיוק מה שאתם צריכים כדי להכניס ריענון מפתיע הביתה

ללא ספק מעקה זכוכית שקוף, אלגנטי וטרנדי, יוסיף טאץ' מרענן לבית שלכם. כל מעקה זכוכית משרדג את עיצוב ונראות הבית אבל באילו מקרים הוא למעשה ממש הכרחי? בואו נראה.

מגמת מעקות הזכוכית צברה תאוצה בשנים האחרונות. אנשים רבים רואים בהם כפתרון המושלם לעיצוב הבית המודרני השומר גם על הבטיחות של כל מי שנמצא בו. אספנו עבורכם מספר מקרים בהם השימוש במעקה זכוכית הוא ממש מתבקש והכי רלוונטי.

מעקה זכוכית לבריכה הנמצאת בגינה או בגג

בבתים מסוימים יש מתחמים שהייתם שמחים לגדר ולא לאפשר כניסה אליהם בכל עת. עם זאת, הייתם רוצים גם לראות מה קורה באותו מתחם כאשר יש בו אנשים אחרים או במיוחד ילדים. אנחנו כמובן מדברים  בעיקר על בריכה בגינת הבית שהיא החלום של רבים מאתנו. רבים מאתנו היו שמחים לקום כל בוקר לבית עם בריכה אבל יחד על כל הזוהר המתלווה למתחם כזה בבית, חשוב לזכור שברכה עלולה להיות מאד מסוכנת, בעיקר עבור הקטנטנים שלנו.

אז מה עושים? מגדרים. מעקה זכוכית הוא הפתרון המושלם לסוגיות מהסוג הזה כאשר הוא מציע לוק אסתטי שאינו פוגע בנראות החצר המפנקת, שקיפות דרכה ניתן לראות את הנעשה במתחם, וכמובן בטיחות כמו שבטיחות בבית צריכה להיות. חשוב לומר שמעקה זכוכית גם רלוונטי לבריכות הנמצאות על גג הבית.

 

מעקה זכוכית לנוף בלי סוף

נוף הוא מצרך שכואב הלב לוותר עליו והאמת הוא שגם לא צריך. בבתים שיש להם נוף הנשקף ממקום גבוה, כמו דירה בקומה גבוהה, פנטהאוז או דירה עם מרפסת גבוהה, חבל לוותר על מילימטר מהנוף. עם זאת אין סיכוי שנוותר על הבטיחות שלנו, נכון? אז מה עושים כיצד נוכל ליהנות מהנוף הפרוס לפנינו כאשר חובת הבטיחות מצריכה מעקה בגובה של מטר וחצי לפחות?

ובכן אנחנו נמשיך לשבת בנחת במרפסת ללא דאגה וליהנות הנוף הנשקף ממנה. לא נבחר במעקה אטום כמו בטון או מתכת שיגרום חלילה לילדים לטפס כדי לצפות בעצמם הבנוף, אלא נלך על מעקה זכוכית שקוף ואיכותי המעניק לכלל יושבי המרפסת או הגג את האפשרות לשבת בנחת ולהנות בבטחה ממראה עיניהם.

מעקה שקוף לחלל המדרגות

בסעיפים הקודמים עסקנו במעקות חיצוניים הנמצאים בגינה, בגג או במרפסת. אך גם לחלל הבית עצמו יש הרבה להרוויח ממעקות שקופים. הכוונה היא כמובן לבתים המונים מספר קומות בהם יש חלל של מדרגות.  במקרים רבים המדרגות עצמן מעוצבות בצורה נאה ואלגנטית לפי הטעם האישי של המשפחה המתגוררת בבית, ומתאימות עצמם לעיצוב הכללי של אותו הבית. במקרים כאלה, לא נרצה לתחום אותם עם מעקה עץ או מתכת שישבור לנו את הפלואו העיצובי. ייתכן שמעקה זכוכית הוא בדיוק מה שאנחנו צריכים כדי לשלב סטייל מדויק מבלי להתפשר על הבטיחות שתמיד נמצאת במקום הראשון. מעקה זכוכית בחלל המדרגות הביתה ישתלב עם המראה כללי של הבית, יעניק חדשנות ואף ישדרג את העיצוב וכל זה תוך שמירה מקסימלית על בטיחות העולים והיורדים.

 

לסיכום, ישנם מקרים רבים בהם מעקה זכוכית הוא בדיוק מה שאתם צריכים. למרפסת שלכם, לבריכה או אפילו לחדר המדרגות. איזה כיף שיש חברה כמו טורס גלאס שמומחית לזכוכית ותוכל לעזור לכם לבחור את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם.

ליצירת קשר לתיאום פגישה לחצו כאן.

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון