המדריך לבחירת מקלחונים לאמבטיה

מקלחונים לאמבטיה מזכוכית

תוכן עניינים

מחפשים מקלחונים לאמבטיה? אם גם אתם רוצים ליהנות ממקלחון שהוא גם איכותי, גם מרשים וגם כזה אשר יענה על מלוא הדרישות, הצרכים והציפיות שלכם (וכמובן, יאפשר לכם ליהנות ממקלחת מפנקת ונעימה, בכל שעה שתבחרו בכך), ההמלצה היא להבין בשלב הראשון את מלוא הדרישות והצרכים שלכם מאותו המקלחון.

כדי להקל עליכם את המשימה, להלן מספר פרמטרים שחשוב שתקפידו לשים עליהם דגש בהליך בחירת המקלחון:

סוג המקלחון

אחת ההחלטות המרכזיות לגבי בחירת מקלחונים לאמבטיה נוגעת לסוג המקלחון, כאשר, בין האפשרויות המרכזיות: מקלחון מעוגל, מקלחון חזיתי או מקלחון פינתי.

יש לבחור את סוג המקלחון בהתאם לגודל חדר הרחצה, בהתאם להעדפות אישיות.

במקרים רבים, בכדי לבחור את סוג המקלחון, ההמלצה היא להכניס לתמונה איש מקצוע, על מנת שיוכל להעניק ייעוץ בנושא, לאחר שיבחן את נתוני חדר הרחצה.

על צירים או על מסילות?

אחת ההחלטות המשמעותיות בהליך תכנון מקלחונים נוגעת לשאלה אם ההעדפה היא למקלחונים על מסילות או על למקלחונים על צירים.

הבחירה אמורה להתבסס גם על העדפה אישית אבל גם על הגודל של חדר הרחצה – כאשר, במקרים מדובר בחללים קטנים ההמלצה היא לבחור דווקא במקלחונים על מסילות אשר יתאימו יותר לחללים מהסוג הזה.

בחירת הזכוכית המתאימה למקלחון

בהליך בחירת מקלחונים לאמבטיה, חשוב לשים דגש על בחירת הזכוכית – אשר מהווה את אחד מהאלמנטים המשמעותיים ביותר במקלחון.

יש לשים דגש על עובי הזכוכית – העובי ינוע לרוב בין 4 ל-8 מ"מ – כאשר, הבחירה הסטנדרטית והפופולאריות יותר היא דווקא 6 מ"מ.

דגש נוסף נוגע לנושא של איכות הזכוכית – כאשר, יש לוודא שהזכוכית עברה הליך חיסום או שמדובר בזכוכית שהינה רבודה – מה שיבטיח עמידות, איכות וחוזק של הזכוכית.

החלטה נוספת יכולה לגעת בשאלה אם לבחור בזכוכית אטומה או שקופה – כאשר, לכל החלטה יש את היתרונות שלה, כאשר, זכוכית אטומה יכולה להסב רמת פרטיות גבוהה יותר והיתרון של זכוכית שקופה, באה לידי ביטוי בתחושת המרחב – וכידוע, ברוב המקרים חדר רחצה הינו ברוב המקרים חלל קטן.

החלטות נוספות יכולות להיות עיצוביות – כאשר, ניתן לבחור בזכוכית עם הדפסים שונים או בזכוכית בצבעים שונים, כאשר, כל אחד יכול לעשות את הבחירה העיצובית שלו.

בטיחות המקלחון

ההמלצה היא לבחור במקלחון בטיחותי ולכן, בכדי להבטיח את הנושא הזה, כדאי לשים דגש על בחירה בדגם אשר נחשב לאיכותי וכמובן, עומד בתקנים המחמירים ביותר בתחום זה – בעיקר במקרים בהם המקלחון אמור לשרת גם ילדים צעירים.

כמובן, שבחירה בחברה מקצועית ומובילה, תתווה את הדרך להבטיח שמדובר במקלחון בטיחותי, אשר עשוי מזכוכית מחוסמת, חזקה ואיכותית.

תחזוקה וניקיון המקלחון

בהליך בחירת מקלחונים לאמבטיה, כדאי לשים דגש גם על נושאים כמו תחזוקה וניקיון – יש לוודא שהליך הניקיון של המקלחון לא דורש יותר מדי עבודה והשקעה ושניתן ליהנות מקלחון נקי בצורה יסודית באמצעות אלמנט זמין ופשוט כמו שימוש במטלית לחה.

ואיך לבחור את חברת המקלחונים?

בהליך בחירת מקלחונים לאמבטיה, ההמלצה היא לדאוג ולבחור את חברת המקלחונים בתבונה. יש לוודא שמדובר בחברה מקצועית ומנוסה, אשר אוחזת בניסיון בייצור מקלחונים והתקנתם – ויש ברשותה את היכולות והכלים להתאים את המקלחון באופן פרטני לדרישות ולצרכים של המזמינים.

מומלץ לוודא שמדובר בחברה בעלת שם ומוניטין בתחום, מה שיכול להבטיח שהיא גם תהווה כתובת עבור כל מטרה.

אם גם אתם מעוניינים באותם מקלחונים לאמבטיה, מוזמנים ליצור קשר, לקבל ייעוץ ראשוני ולקחת את הצעד הראשון בדרך למקלחון המתאים.

 

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון