מתלבטים איזה מקלחון לבחור? מקלחונים בהתאמה אישית

מקלחונים בהתאמה אישית זכוכית

תוכן עניינים

כיום הודות לטכנולוגיות חדשניות ולהליכי ייצור מתקדמים, קיימת אפשרות ליהנות ממקלחונים מותאמים אישית – מקלחונים אשר  יכולים לספק מענה על העדפות האישיות שלכם, להתאים באופן מושלם לחדר הרחצה שלכם וכמובן, גם לענות על גובה התקציב אותו תקצו עבור המטרה.

כמובן, שהדרך לאותם המקלחונים, מצריכה תכנון מקדים, הבנת הצרכים, היכרות עם האפשרויות והאלמנטים השונים ובסופו של דבר קבלת ההחלטות.  

בחירה של סוג המקלחון

מבחינת סוג המקלחון, הבחירה תהיה לרוב אחת מתוך 3 אפשרויות בולטות והן:

  • מקלחון חזית – מקלחון אשר 3 מתוך 4 הדפנות שלו מהוות למעשה כקירות של חדר הרחצה. מקלחון זה תופס לרוב מקום רב יותר בחלל ולכן, הוא יתאים יותר לחדרי רחצה גדולים יותר בשטחם.
  • מקלחון עגול – מקלחון עגול מתאפיין כפי שניתן להסיק משמו, בצורה מעוגלת ומרשימה. ברוב המקרים גם מקלחון עגול מהווה סוג של מקלחון פינתי.
  • מקלחון פינתי – מקלחון פינתי הוא מקלחון אשר 2 מתוך 4 מהדפנות שלו הן למעשה הקירות של המקלחון והוא ממוקם בפינת חדר הרחצה. המקלחון יכול להתאים גם לחדרי רחצה קטנים ונחשבים חסכוניים במקום.

מקלחון בהתאמה אישית – הפרטים הטכניים

כאשר אתם מזמינים מקלחון בהתאמה אישית חשוב שתשימו דגש על הפרמטרים הטכניים ובין היתר:

  • גובה המקלחון – בהליך בחירת הגובה יש לשים דגש על גובה התקרה. הגובה של המקלחון ינוע לרוב בין 180 ס"מ ל-185 ס"מ – יחד עם זאת, בבתים עם תקרות גבוהות, ניתן לשקול את האפשרות של מקלחון גבוה יותר.
  • רצפת המקלחון – במקרה הצורך (כאשר, אין שיפוע ברצפה), חשוב לשקול התקנת של אגנית – האגנית יכולה להגיע בגדלים ובעיצובים שונים.
  • פתיחת המקלחון – המקלחון יכול להיפתח באמצעות הזזה או לנוע על גבי ציר – כאשר, בעת הזמנת מקלחון בהתאמה אישית, קיימת אפשרות גם לבחור שכנף אחת תהיה קבועה והשנייה תנוע על גבי ציר.

זכוכית המקלחון

בהליך בחירת מקלחון בהתאמה אישית, חשוב לשים דגש משמעותי גם על הנושא של הזכוכית. ראשית כל, יש לוודא שמדובר בזכוכית איכותית וחזקה – זכוכית שעברה הליך של חיסום. יש לבדוק שהזכוכית היא בעובי אשר נע בין 6 מ"מ לבין 8 מ"מ – כאשר, יש כאלו שיעדיפו זכוכיות עבות יותר ויש כאלו שיעדיפו זכוכיות שהינן עבות פחות.

דגשים נוספים לגבי הזכוכית נוגעים לגבי הנראות, הגוונים וההדפסים – זכוכית למקלחון יכולה להיות שקופה, חלבית, מחוספסת והאפשרויות עוד רבות.

תוספות ושדרוגים

יש לא מעט דרכים באמצעותן ניתן לשדרג את המקלחון אף יותר ובין היתר: להקפיד על בחירת פרזול איכותי ומרשים – כמו, פרזול אשר יכול להגיע במגוון רחב של צבעים כמו: זהב, לבן וכיוצא בזה.

קיימת אפשרות להוסיף גם אלמנטים מיוחדים מרשימים מחומרים שונים, כאשר, בכל תקופת זמן יוצאים לשוק עוד ועוד חידושים בעולם המקלחונים, לכן, ההמלצה היא להיחשף תחילה לכמה שיותר דוגמאות למקלחונים.

ככל שתחשפו ליותר אפשרויות, כך דבר זה יוכל להתוות את הדרך בצורה טובה יותר לעבר המקלחון המושלם.

חשיבותו של ייעוץ ראשוני

לכל אחד יכולות להיות דרישות שונות מהמקלחון שלהם ויחד עם זאת, לא תמיד יהיו ברשותו, הידע והכלים אשר יאפשרו לתרגם את אותן הדרישות, למפרט ברור לאותו המקלחון.

מהסיבה הזאת, ההמלצה היא להכניס לתמונה יועץ מקצועי, אשר אוחז בידע והבנה מעמיקה בתחום של מקלחונים (הנציג יכול להיות איש מקצוע מטעם החברה ממנה תזמינו את המקלחונים).

איש המקצוע, ידע להקשיב לכל הציפיות והצרכים מהמקלחונים וכאמור "לתרגם" אותם לתכונות השונות של המקלחון ובצורה כזאת, לייצר את התכנון הראשוני של המקלחון.

 

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון