תהליך התקנת חיפוי זכוכית במטבח

התקנת חיפוי זכוכית במטבח מודרני

תוכן עניינים

מטבח מהווה את אחד החללים המרכזיים והמשמעותיים בבית וכדי שניתן יהיה ליהנות ממנו בצורה האופטימלית, קיימת חשיבות גבוהה לשים דגש הן על היבטים פונקציונאליים שונים והן על היבטים עיצוביים.

בשנים האחרונות, עוד ועוד אנשים מגלים את היתרונות הרבים המהווים חלק מנושא של חיפוי זכוכית במטבח.

הביקוש שהולך וגדל, גורם לכך, שגם היצע האפשרויות יגדל בהתאמה – וכיום, כל מי שמתעניין בנושא של חיפוי זכוכית במקלחת, יגלה לא מעט אפשרויות הנבדלות בתכונות, בנראות ובפרמטרים נוספים.

אז אם גם אתם מעוניינים ליהנות מיתרונותיו הרבים של חיפוי זכוכית במטבח, להלן מספר דברים שחשוב שתדעו על החיפוי ועל התקנתו:

ההליך המקדים להתקנה

עוד לפני שמגיעים להליך התקנת חיפוי זכוכית במטבח, חשוב לשים דגש על נושא התכנון. ראשית כל, כדאי לתכנן בקפידה היכן אתם ממקמים את החיפוי ואת ההחלטה כדאי לקבל רק אחרי שאתם מקבלים שורה של החלטות נוספות כמו לדוגמא, החלטות לגבי מיקום נקודות החשמל – יש לקחת בחשבון שלאחר השלמת עבודת החיפוי וחיתוך הזכוכית, לא ניתן יהיה לשנות את המיקומים של השקעים.

לאחר מכן, מגיע השלב לתכנן את החיפוי עצמו, כאשר ההחלטות אותן תדרשו לקבל נוגעות בין היתר לנושאים כמו: סוג הזכוכית – הדפס, צבע, סוג ועוד.. מידות רצויות – כאשר, ניתן יהיה לקבל החלטה לגבי המידות רק לאחר ביצוע מדידה מקצועית – במקרים רבים גובהו של החיפוי יתבצע בהתבסס על גובהם של הארונות העליונים ביותר.

אם אתם מתכננים למקם מוצרי חשמל שונים על גבי השיש, חשוב להבין את אותם המיקומים, מכיוון שגם נושא זה יכול להשפיע על החיפוי.

יש לוודא, שהזכוכית עוברת הליך חיסום והיא כמובן, עומדת בתקנים אשר נבעו בתחום – הליך החיסום יבטיח שהזכוכית לא תישבר ותתנפץ וכמובן, תתאפיין בעמידות גבוהה כנגד מפגעים שונים אליה היא יכולה להיות חשופה.

חשוב לקחת בחשבון, שהזכוכית המשמשת לחיפוי, עוברת הליך חיתוך וליטוש יהלום – כאשר, המטרה היא לקבל בסופו של דבר תוצאה איכותית ומרשימה וגימור נקי, אסתטי ומרשים.

למעשה, הכנסה של איש מקצוע לתמונה, אשר יגיע למטבח, יבחן את השטח ויבין את הדרישות והציפיות מאותו חיפוי זכוכית במטבח, תהיה בשלב מסוים מחויבת למציאות.

מכיוון שאותו איש מקצוע יכול לבחור את הדברים בהיבטים מקצועיים ולתכנן בצורה נכונה הן את החיפוי עצמו והן את הליך ההתקנה – מה שיבטיח את התוצאה הטובה, האיכותית ומהרשימה ביותר.

חיפוי זכוכית במטבח – מה חשוב לדעת על הליך ההתקנה

התקנת חיפוי זכוכית למטבח תתבצע ברוב המקרים על ידי תהליך של הברגה והדבקת לוחות הזכוכית אל הקיר – כאשר, לשם כך, נעשה שימוש בדבק ייעודי מיוחד, חזק ואיכותי.

ההברגה אמורה להתבצע באמצעות ברגים נסתרים, מה שגורם לכך שהם לא יפגעו באסתטיקה של התוצאה.

מכיוון לאחר הליך ההברגה, נוצרים חריצים בין הרווחים, פעולה נוספת אשר מתבצעת בהליך ההתקנה היא אטימת החריצים באמצעות שימוש בסיליקון איכותי – הנחשב כבעל עמידות כנגד עובש ומים.

כמובן, שהתקנה איכותית ומקצועית יכולה להסב הרבה שקט נפשי, בידיעה שהחיפוי ישרת אתכם נאמנה למשך תקופת זמן ארוכה, מבלי שתצטרכו לחשוש ממפגעים כאלו ואחרים.

בחירת המתקינים

באופן כללי, כדאי להשקיע בבחירת החברה אשר תבצע את התקנת חיפוי הזכוכית – כאשר, ההמלצה היא לבחור בחברה בעלת ניסיון רב בעבודה עם זכוכית, אשר מקפידה לעבוד עם חומרי גלם איכותיים ומתקדמים, ליישם טכנולוגיות חדשניות ולבצע את ההתקנה בסטנדרטים בלתי מתפשרים ותוך הקפדה על עמידה בתקנים המחמירים ביותר בתחום.

 

 

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון