מקלחונים לפי מידה – הפתרון האידיאלי לחדר הרחצה שלכם

מקלחונים לפי דוגמא בחדר בהיר

תוכן עניינים

כל מי שמעוניין להתקין מקלחון חייב להיות מודע לעובדה, שכיום, הוא יכול ליהנות ממקלחון אשר יותאם אישית לכל צרכיו – כך שאין שום סיבה להתפשר על אף פרמטר.

למעשה, הודות לטכנולוגיות מתקדמות בעולם הזכוכית והפרזול, ניתן ליהנות מקשת רחבה ומגוונת של אפשרויות אשר נבדלות אלו מאלו בפרמטרים כמו: סוג הזכוכית, נראות הזכוכית, הדפסים מיוחדים, אפשרויות לבחור במקלחון חזיתי, מתקפל, מעוגל, פינתי והאפשרויות הן עוד רבות ומגוונות ונתונות לבחירה.

יחד עם זאת, אחד הפרמטרים המרכזיים עליהם חשוב לשים דגש נוגע למידות המקלחון – כאשר, כידוע, חדרי רחצה מהווים לרוב כחללים קטנים וכחלק מכך, יש לדאוג שהמקלחון יתאים לגודל החלל ולכן, יש לוודא שהבחירה תהיה באותם מקלחונים לפי מידה.

מקלחונים לפי מידה – האפשרויות השונות

מי שלא מבין בעולם המקלחונים יכול לטעות ולחשוב, שבמידה והצורך שלו הוא במקלחון במידות שהן לא סטנדרטיות, הרי שהיצע האפשרויות אשר יעמוד לרשותו הינו מצומצם במיוחד.

ובכן, מדובר בטעות מכיוון שהיצע האפשרויות של מקלחונים לפי מידה הוא רחב וההבדלים בין המקלחונים השונים יכולים לבוא לידי ביטוי בפרמטרים כמו: איכות המקלחון, היצרן אשר עומד מאחוריו, עיצוב המקלחון, סוג הזכוכית, סוג הפרזול ועוד..

למעשה, כל מה שצריך לעשות, זה פשוט לנסות ולתכנן את המקלחון האופטימלי לפרטי פרטים – כאשר, ניתן לקחת רעיונות מתוך דוגמאות קיימות או פשוט להכיר את כל האפשרויות ולתכנן את אותם מקלחונים לפי מידה מאפס.

דגשים חשובים בהזמנה של מקלחונים לפי מידה

מקלחונים לפי מידה, מהווים למעשה כמקלחונים בהזמנה אישית וכחלק מכך, בהליך הבחירה, מומלץ לשים דגש על מספר פרמטרים כגון:

  • התאמה לגודל חדר הרחצה – יש לבחון את מידות חדר הרחצה ולקחת בחשבון את כל האלמנטים אשר מהווים חלק ממנו. ובהתאם לכך, לתכנן את השטח אשר יוקצה לטובת המקלחון. גודל השטח יאפשר לקבל החלטה לגבי סוג המקלחון וכמובן, גם לגבי המידות הרצויות.
  • התקנה על גבי אגנית או על רצפה – ההחלטה אם להתקין את המקלחון על גבי אגנית או להעדיף דווקא התקנה על גבי הרצפה, מתבססת על 2 פרמטרים עיקריים. הפרמטר הראשון הוא העדפה אישית.
  • תנאי ה"שטח" של חדר הרחצה – לא תמיד השיפוע על הרצפה יהיה מתאים עבור התקנת מקלחון ואז התקנת אגנית תהווה סוג של חובה על מנת למנוע מצב של זליגת מים החוצה.
  • עיצוב המקלחון – כאמור, בגזרת העיצובים של המקלחונים האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות – כאשר, בשביל לקבל החלטה, כדאי לערוך היכרות קרובה יותר עם עולם הזכוכיות, עם הסוגים, הצבעים ועם ההדפסים – ניתן לעיין בקולקציות חדשות ולקחת רעיונות מיוחדים מדוגמאות שונות.

הזמנת מקלחון לפי מידה מהחברה הנכונה

כאמור, מקלחונים לפי מידה טומנים בחובם עולם רחב ומגוון של אפשרויות פונקציונאליות ועיצוביות. כדי ליהנות מכל הפירות של המקלחונים, חשוב לבחור בתבונה את החברה ממנה תתבצע ההזמנה.

ראשית כל, יש לוודא, שהחברה מציעה שירות של מקלחונים בהתאמה אישית וערוכה לספק מענה על כל צורך או דרישה – כך שגם אם אתם רוצים מקלחון עם הדפס של חיית המחמד שלכם או שיש לכם כל בקשה עיצובית מיוחדת ושונה, היא תוכל להתממש על ידה.  

מעבר לכך, יש כמובן לוודא שהחברה מקפידה לשים דגש על התקנים המחמירים ביותר, לעבוד עם חומרים איכותיים ולהעסיק צוות של אנשי מקצוע מנוסים – אשר כולל גם מתקינים מקצועיים ומיומנים.

דגש על כל הפרמטרים הללו יכול להתוות דרך לתוצאה אשר תתאפיין בסטנדרטים בלתי מתפשרים.

 

 

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון