חיפוי זכוכית למטבח | הפתרון האידיאלי למטבח שלכם

מטבח מעוצב לתצוגה - חיפוי זכוכית

תוכן עניינים

מהו בעצם חיפוי זכוכית למטבח ?

עם התפתחות טכנולוגיית העיצובים בשנים האחרונות החלה מהפכת הזכוכית והפכה לחומר הגלם עם המראה העשיר, הפרקטי והאיכותי ביותר שידענו עד כה בחומרי הגלם העיצוביים.

רבים מהאנשים בעולם רוכשים חיפוי זכוכית כיוון שהחומר הינו קל לניקוי ונותן תחושה של עומק, מרחב ואור ייחודי לעיצוב החלל. הוא משדרג את החלל באופן משמעותי והופך בנראותו לנקי ומרהיב ביופיו. חומר הזכוכית הפך נגיש בגלל מכונות העיבוד המאפשרות להתאים את חומר הגלם לכל מטרה שהיא וניתן להתאמה אישית במגוון עיצובים, צבעים והדפסים.

למי מתאים חיפוי זכוכית למטבח?

חיפוי זכוכית למטבח מתאים ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. ניתן להשתמש בחיפוי זכוכית בכל חדרי הבית ולעסקים למיניהם.

היכן רצוי להתקין חיפוי זכוכית?

לרוב מתקינים את חיפוי הזכוכית "בחדרים רטובים" כגון חדרי הרחצה או המטבח, אך הוא מתאים לכל אזור אותו תרצו לעצב בעזרת חיפוי זכוכית כמו: מעליות, ארונות, שולחנות, קירות משרד וכו'.
את הזכוכית אפשר להתאים לכל מידה, וישנה אופציה גם להוסיף הדפסה דיגיטלית או לצבוע בגוון אחיד בהתאם לדרישת הלקוח וההתאמה לשטח אותו אנחנו רוצים לחפות.

למה כדאי להתקין חיפוי זכוכית למטבח ולשאר חדרי הבית?

חומר חיפוי הזכוכית מאפשר תחזוקה קלה יחד עם עמידות גבוהה לאורך שנים רבות, מה שאומר שהוא הינו בין החומרים האיכותיים המומלצים והשמורים ביותר.

אילו סוגי חיפויי זכוכית קיימים ולמה התקנת חומר חיפוי זכוכית למטבח הינו הפופולרי ביותר?

לבשלנים שבינינו, איזה חלום זה לבשל ושהמטבח עדיין יראה נקי? עובדה פסיכולוגית: נעים לנו לעבוד והאםקטיביות שלנו עולה במקום עבודה שהוא יותר נקי. חיפוי הזכוכית הופך את סביבת העבודה שלנו ליותר נעימה ופחות לחוצה כיוון שהמקום נראה לנו נקי לעין.

חומר חיפוי הזכוכית למטבח יגשים לכם את החלום ויתן לכם סביבת עבודה נוחה ונקייה גם אחרי שתבשלו ותלכלכו את המטבח. חומר החיפוי גם קל מאוד לניקוי מה שהופך ליתרון עצום בניקיון המטבח לאחר הבישול.

קיימים 2 סוגים המשמשים לחומר חיפוי זכוכית 

הראשון, זכוכית רגילה שקופה – זכוכית בעלת גוון ירקרק בריכוז גבוהה של עופרת אשר משפיע על הצבע שלה, זכוכית זו מומלצת כאשר גוון הזכוכית הרצוי הינו כהה, יתרון: זכוכית זו הזולה ביותר.

השני, זכוכית אקסטרה קליר (מומלצת)– זכוכית זו יותר בהירה בעלת מראה נקי וחלק מכיוון שזכוכית זו עוברת עיבוד של הוצאת העופרת אשר מנטרלת את הגוון הירקרק. יתרון: בזכוכית זו אפשר לשלב הדפסים והינה המתקדמת ביותר.

עוד עובדה מעניינת היא שהזכוכית עוברת תהליכי חיסום וליטוש יהלום אשר הופכים אותה לעמידה בפני חום ונטולת שריטות, משמעות הדבר: אינה רגישה לשריטות וחומרי ניקוי המכילים חומרים שיכולים לפגוע באיכות הזכוכית. הזכוכית הינה בטיחותית במקרי שבירה, מה שהופך אותה לאופציה הטובה ביותר לזכוכית חיפוי למטבח.

לסיכום, ישנה עלייה חדה בשנים האחרונות בביקוש  של חיפוי זכוכית למטבח ולמקומות כמו משרדים וחדרים מגוונים המכילים את חומר החיפוי בעיצובם, והסיבה לכך מאוד ברורה:

o  נראות יוקרתית.

o       שימור הזכוכית לאורך שנים ללא צורך בתחזוקה או החלפה תקופתית.

o  קל לניקוי המשלב מראה נקי וייחודי.

o  מותאם אישית לבקשת הלקוח .

o  מגוון ענק של צבעים ואיכות מוצר ברמה הכי גבוהה.

טורס גלאס מתמחה בעבודות זכוכית במשך שנים, והמלצת הדגל שלה היא התקנת חיפוי זכוכית למטבח. אנו בטורס גלאס דואגים ללקוחותינו להתקנת הזכוכית בצורה המקצועית והאיכותית ביותר ללא פשרות! כדי שיוכלו להנות הן מעיצוב ברמה גבוהה ומקסימלית והן משירות אמין ומקצועי כאחד!

בואו לשיחת ייעוץ עם טורס גלאס ונתחיל את דרכנו בעיצוב מחדש בעזרת חיפוי הזכוכית!

 

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון