מעקה זכוכית למרפסת | עלויות ותועלת

מעקה זכוכית למרפסת

תוכן עניינים

מרפסת מושקעת ומעוצבת היטב היא הפנינה של הבית. אם נתכנן אותה תוך התחשבות מעמיקה בצרכים שלנו, נוכל לבנות לעצמנו מפלט מושלם לנשום בו אוויר צח וליהנות מהשמש מבלי לעזוב את הבית. עם זאת, כמו תמיד, חשוב שנציב בטיחות מעל הכול. כיום יותר ויותר בעלי בתים הולכים על מעקה זכוכית עבור המרפסת ואין על כך כל פלא. הם נראים נהדר, בטיחותיים במיוחד ומציעים שלל יתרונות. אם תהית בינך לבין עצמך מה תהיה ההשפעה של היתרונות הללו על הכיס שלך. החדשות הטובות הן שניתן להשיג עבור מעקה זכוכית למרפסת מחיר משתלם. במדריך המקוצר הבא ניתן ללמוד כל מה שצריך לדעת על יתרונות מעקות הזכוכית למרפסת אל מול העלויות.

ליצירת תחושת מרחב

המרפסת היא מרחב פתוח למחצה. הנוף ב-180 מעלות מזמן שימוש בחומר שקוף שלא יחסום את קו המבט שלנו עבור המעקה. שימוש במעקה זכוכית במרפסת לא רק פותח את המבט החוצה, אלא גם מעניק תחושה של חלל נרחב יותר. הסיבה לכך היא פשוטה, מעקות אטומים מיד יוצרים תחושת סגירות ותוחמים את שדה הראייה. השימוש חומר שקוף מיד מעניק לנו תחושת מרחב נעימה במרפסת. עם מגוון רחב של אפשרויות עיצוב וסוגי זכוכית, קל למצוא עבור מעקה זכוכית למרפסת מחיר שיענה לתקציב שלנו.

מעקות זכוכית מאפשרים מעבר אור איכותי

מעקות מיושנים שחוסמים את רוב האור ומחשיכים את המרפסת. הזכוכית השקופה מאפשרת לאור להיכנס ולהאיר את המרפסת ואת החלל שמעבר לה. כך ניתן להשתמש במרפסת גם בשעה מאוחרת כשתאורת הסביבה מספיקה על מנת להשתמש בה בנוחות.

עמידות ללא תחרות

מעקות זכוכית עשויים מזכוכית מחוסמת בטיחותית במיוחד. תכונה זו לצד תהליך ההתקנה המבטיח יציבות ואמינות, מבטיחים שהמעקה ישרת אותך לאורך שנים עם תוצאות בטיחותיות במיוחד. מעקה הזכוכית אינו מאפשר טיפוס או הידחקות בין הסורגים כמו מעקות הזכוכית הישנים ומונע תאונות מסוכנות. במובן הזה, חשוב שנבחר בספק אמין ומנוסה. שווה להשקיע במעקה זכוכית למרפסת מחיר מעט גבוה יותר כדי להבטיח את בטיחות השימוש. העמידות שהמעקה יציע לאורך שנים תחזיק את ההשקעה ללא ספק.

איך נשיג עבור מעקה זכוכית למרפסת מחיר משתלם?

כמו בכל בחירה שנעשה בעיצוב הבית, גם כאן חייב להיכנס היבט התקציב. למרבה המזל, טווח המחירים לפתרונות זכוכית הוא גמיש מאוד ומאפשר להתאים את המעקה למגוון רחב של תקציבים. כשזה מגיע למעקה זכוכית למרפסת מחיר התוצר מושפע ממספר גורמים עיקריים:

  •   עובי הזכוכית – לוחות זכוכית מגיעים במגוון עוביים. מטבע הדברים, ככל שהלוח עבה יותר, כך הוא מציע עמידות ובטיחות גבוהה יותר. המחיר, יהיה בהתאם. חשוב להיוועץ עם איש המקצוע איזה עובי נדרש כדי לספק מענה בטיחותי. ייתכן מאוד שזכוכית דקה יותר תספק בטיחות אידיאלית, מבלי להשקיע בחומר גלם יקר יותר.
  •   סוג המסגרת והפרזול – בעוד שפריטי פרזול בסיסיים ופשוטים יהיו מאוד זולים, עיצובים מותאמים אישית ומחומרי גלם ייחודיים יכולים להגיע למחירים גבוהים.
  •   מורכבות גרם המדרגות – ככל שגרם המדרגות ארוך יותר ועם יותר פיתולים או דרישות צורניות מורכבות, כך עבודת ההתקנה תהיה מסובכת יותר. המשמעות בפועל היא יותר שעות עבודה, יותר תכנון ולכן גם עלויות גבוהות יותר.
  •       לא לשכוח לקחת בחשבון את העלויות המתמשכות – כדי להבטיח שההשקעה שנעשה במעקה תשרת אותנו לאורך שנים, חשוב שנוודא כי אנו מקבלים אחריות על העבודה.

אנו בטורס גלאס, מעמידים לרשותך שירותי התקנה למעקות זכוכית מהשורה הראשונה עם שבע שנות אחריות. רוצה ליהנות מכל היתרונות שאנו מביאים עמנו לשוק? ניתן להשאיר פרטים עכשיו באתר ונשמח לסייע לך לתכנן את המעקה הבא שלך.

 

 

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון