מקלחונים בהתאמה אישית לכל גודל וסוג חדר רחצה

מקלחונים בהתאמה אישית

תוכן עניינים

אז, החלטת ללכת על מקלחונים בהתאמה אישית לקראת שיפוץ חדר הרחצה המתקרב. רגע לפני שמתחילים לבחור חומרי גלם ולקחת מידות, חשוב שנעצור לרגע, ננשום עמוק ונחשוב בדיוק מה נדרש לנו. גם אם במבט ראשון נדמה לך שמדובר במשימה פשוטה, ישנם שיקולים רבים שכדאי לקחת בחשבון כדי להבטיח שהמקלחון יענה על כל הצרכים שלך. חשוב שנזכור, המקלחון המושלם יהיה זה שלא רק ישרת אותך היום, אלא יבטיח לך את כל הנוחות הנדרשת לך אל מול כל הצרכים המשתנים לאורך שנים. אז איך נבטיח שהמקלחון יהיה המפלט האידיאלי לאחר יום חם ומפרך? אלו כמה מההיבטים שחשוב לבחון.

להשאיר מקום לאחסון

בין אם מדובר בדירת רווקים המשמשת דייר אחד בלבד או בבית משפחתי גדול, אין חדר רחצה שחף מהצורך בפתרונות אחסון. חשוב שניקח את העובדה הזו בחשבון בעת תכנון מקלחונים בהתאמה אישית כדי לוודא שנוכל למקם את כל האלמנטים בצורה המושכלת ביותר. אם חדר הרחצה קטן, ניתן להוסיף לא מעט פתרונות אחסון על ידי הוספת נישה אנכית צרה עם מדפים ולהעניק יותר מקום למקלחון. כמו תמיד, אלו הצרכים וההעדפות שלך שיכריעו את הכף.

להקדיש מחשבה לבחירת ראש המקלחת

עם השנים, ראשי המקלחת התפתחו מראש המקלחת הסטנדרטי שפשוט מרסס מים מנקודה אחת למערכת שלמה של פתרונות כמו ראשים כפולים, שילוב של ראש קבוע עם ידני, ג'טים לעיסוי ועוד מגוון פתרונות נוספים. זה הזמן לקחת בחשבון את דפוסי השימוש שלך בבית ולבחור במאפייני המקלחון שיענו על כולם. אלו כמה שאלות שכדאי לשאול את עצמך בעת קבלת ההחלטה.

  •   האם ישנם ילדים קטנים או חיות מחמד שיזדקקו לעזרה במקלחת?
  •   האם ברצונך ליצור אווירת ספא מפנקת?
  •   האם זרם חזק הוא שיקול חשוב בתכנון החוויה המושלמת במקלחת עבורך?
  •       אילו מצבים חשוב לך שיהיו בראש המקלחת?

כמו תמיד, חשוב שניקח בחשבון גם את הקו העיצובי שבחרנו לכלל חדר הרחצה. ראשי מקלחת מגיעים היום במגוון אדיר של עיצובים וקל מתמיד למצוא את האלמנט שישתלב בצורה הטובה ביותר.

בחירת דלתות למקלחונים בהתאמה אישית

בין אם בחרת ללכת על מקלחון עם אגנית או בחיפוי זכוכית בלבד, בפתיחה רגילה, הזזה או אקורדיון, החשוב ביותר הוא שהבחירה הזו תיגזר ישירות מהצרכים וממאפייני החלל שלך. כדי למנוע נזילות מים, חשוב לוודא שבוחרים במקלחון זכוכית שיציע איטום איכותי. האפשרויות היום נרחבות ביותר וניתן לבחור ממגוון סוגי זכוכית, גימורים וגוונים.

לבחור במקלחונים בהתאמה אישית שיהיו קלים לניקוי

קירות הזכוכית במקלחון נחשפים לחומרים רבים. סבון, שמפו וקרמים המתייבשים על המקלחון, אבנית מצטברת וחומרים רבים אחרים, עשויים להשפיע במהירות על נראות המקלחון שלך. אם לא נקפיד על תחזוקה נכונה, מאוד מהר גם זכוכית בגימור היוקרתי ביותר תיראה נורא. לכן, חשוב שנוודא עם הספק שלנו שאנו מקבלים זכוכית עמידה וחזקה שיהיה קל לנקות ושלא תישחק במהירות. מקלחון פינתי לרוב יהיה קל יותר לניקוי וגם יאפשר למנוע דליפות ביתר קלות.

בסופו של יום, כל בחירה שנעשה בדרך לתכנון המקלחון המושלם, חייבת להתחשב בכל האלמנטים שמנינו. זוהי ההזדמנות שלך לתכנן בית שמותאם במיוחד עבורך ולכן, כדאי להקדיש לך מחשבה יתרה. טורס גלאס היא כתובת מקצועית מהשורה הראשונה לתכנון והתקנת מקלחונים בהתאמה אישית. עם חומרי גלם באיכות גבוהה ויכולות תכנוניות שנקנו בשנים רבות של ניסיון, אנו מלווים אותך לכל אורך הדרך אל חדר הרחצה האידיאלי. למידע נוסף, ניתן להשאיר פרטים באתר כעת.

 

 

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון