חיפוי זכוכית לקיר – כל היתרונות וההמלצות כיצד לחפות נכון

חיפוי זכוכית לקיר

תוכן עניינים

אנשים מעוניינים לשדרג את ביתם, מבלי להתחיל בשיפוצים שיגרמו לכלוך, אך מצד שני הם מעוניינים בשינוי מהותי בקירות הבית. התשובה היא חיפוי זכוכית בקירות הבית. אפשר לחפות קיר מזכוכית במטבח, בסלון, או בחדר הרחצה. מדובר על הדבקה של זכוכית על הקיר, אבל כמה שזה עשוי להישמע די פשוט, זוהי עבודה מורכבת. יש לשים לב כי הקירות יהיו חלקים וללא בליטות, לפני שמתקינים קיר זכוכית. הזכוכית, נחתכת לאחר תכנון ומדידה מדויקים, כך שהזכוכית תיחתך לפי השקעים בחשמל. יש להחליט מראש על מיקומם של השקעים. מדובר על עיצוב מודרני בקווים חלקים אך במראה יוקרתי ומיוחד.

לשדרג את הבית במראה עדין  ואסטטי

יש לדעת, כי קיימים 3 סוגים שלזכוכית לחיפויי קירות. הסוג הראשון הינו זכוכית מחוסמת, הסוג השני הוא זכוכית טריפלקס והשלישי הוא זכוכית בידודית.יש לדעת, כי זכוכית טריפלקס וזכוכית בידודית, מיועדות יותר לבידוד ממזג אוויר או מרעשים ולכן,הן פחות מתאימות לחיפוי קריר מזכוכית. של לציין, כי חיפוי זכוכית שתתאים לקיר היא זכוכית מחוסמת שעוברת חימום בטמפרטורה גבוהה במיוחד, כך שבאמצעות פעולת חימום זו, הזכוכית תהיה חזקה יותר וכן, פחות שבירה משאר סוגי הזכוכית. ישנם הבדלים במחיר בין סוגי הזכוכיות,למשל הזכוכית השקופה, תהיה הזולה ביותר מבין שאר סוגי הזכוכית.

התקנה פשוטה בזמן קצר וללא לכלוך

עוד יתרון מובהק של חיפוי זכוכית על קירות, הוא שתוך זמן קצר, הקיר יחופה בזכוכית ולא יהיה לכלוך או חומרי בניה כמו בשיפוץ למשל. שימו לב גם לרמות השקיפות השונות של זכוכית שתחפה את הקירות הרצויים  לכם. למשל זכוכית אקסטרה קליר, זכוכית שקופה, או זכוכית חלבית. בזכוכית השקופה היא בעלת גוון ירוק ולא ממש שקופה, זכוכית אקסטרה קליר היא שקופה לחלוטין וזכוכית חלבית, היא לבנה ואטומה, כך שלא ניתן לראות מבעדה. אם ברצונכם לחפות קיר באמצעות זכוכית, ישנם היום גוונים , דוגמאות והדפסים שונים. יש לדעת לגבי עובי הזכוכית לפני שתחפו קיר. חיפוי קיר צריך להיות בעובי של 3 מ"מ.

מה משפיע על מחיר התקנת חיפוי זכוכית בקיר?

קיימים כמה גורמים שעשויים להשפיע על מחיר חיפוי זכוכית בקירות. למשל כאשר אתם מעוניינים בדוגמא מיוחדת כמו הדפסה על זכוכית, כאשר ניתן להדפיס תמונות או משפטים, המחיר עשוי לעלות בצורה משמעותית. ישנם סוגים של זכוכית שהמחיר עשוי להיות יקר יותר. למשל זכוכית מסוג אקסטרה קליר, היא הזכוכית היקרה ביותר. ככל שעובי הזכוכית יהיה רב יותר, כך מחירה יעלה בהתאם. מי שמתמחה בעבודות זכוכית, יכולים אף לתמחר את מחיר החיפוי בזכוכית  לפי מטר רץ ויש שמתמחרים לפי מ"ר. הרבה מתכננים מטבחים חדשים כאשר הבחירה של חיפוי הקיר, תהיה בזכוכית. הזכוכית היא חזקה ועמידה וניתן לעבוד במטבח בחופשיות.

תחזוקה פשוטה וקלה של  חיפוי זכוכית בקירות

כולם יודעים כמה קל לנקות זכוכית, באמצעות חומר לניקוי חלונות ומגבת נייר למטבח. הזכוכית, אינה סופגת לכלוך ולכן היא מתאימה במיוחד לחיפוי של קירות המטבח. תוכלו להתייעץ עם מומחים בעבודות זכוכית, כך שתתאימו בטוב טעם את חיפוי זכוכית לאזור הרצוי לכם בחלל הבית. יש לציין, כי זכוכית אינה משתנה או הופכת לדהויה, כך שהיא נשארת שנים כחשה, בכל חלל, אם  במטבח או בחדר הרחצה. הזכוכית היום, תופסת את מקומן של הקרמיקות.אפשר לחדש חיפוי זכוכית מבלי לבצע שיפוץ. תוכלו לעצב את קירות המטבח, הסלון ולהקנות מראה שונה, חדש, נקי ומיוחד. גם בקירות חדרי הרחצה, תוכלו לגרום למראה משודרג מבלי לקחת הלוואות על שיפוצים.

חיפוי זכוכית מחומר איכותי והתקנה מקצועית

מומלץ, כי התקנה של חיפוי זכוכית,תתבצע באמצעות איש מקצוע מיומן, אשר גם בוחר בזכוכית איכותית, בטוחה ועם תו תקן ישראלי. יש לשים לב, כי המתקין משתמש עם דבקים  חזקים ושקופים, שהם עמידים בפני עובש ורטיבות. הדבקים המקצועיים  מצמידים את חיפויי הזכוכית בחוזקה לקירות. יש להמתין כשלוש שעות לאחר תום ההתקנה. שימו לב כי המחירים יהיו בהתאם לסוג ולדוגמא של חיפוי הקיר באמצעות זכוכית, כך שככל שההזמנה תהיה מיוחדת בעיצוב, כך גם המחיר יהיה בהתאם. ההשקעה היא לטווח הארוך ומשתלמת ביותר.

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון