יוצאת מהארון: מראה מעוצבת היא האקססורי החדש לבית שלכם

מראה מעוצבת

תוכן עניינים

אחד מאביזרי העיצוב הבולטים ביותר היא ללא ספק מראות. היום כבר לא מסתפקים במראה, על מנת  להציץ בעצמנו, לפני שאנו יוצאים לעבודה, לבילוי או לכל מקום אחר. אנו רואים בהרבה  בתים בסלון, במסדרון, חדר השינה ובחדרי הרחצה, מראה מעוצבת  שקשה להתעלם ממנה. אפשר להזמין מראות בסגנונות מיוחדים מזגג, אבל יש לשים לב לסוג המראה, למסגרת ולאלמנטים שונים, אשר ניתן למצוא בכל מיני סגנונות, כאשר אחד מהם יקלע בדיוק לסגנון עיצוב הבית שלכם.  למשל, מראות בסגנון מודרני, מראות בסגנון קלאסי, או מראות בסגנון עתיק עם מסגרת אמנותית עם פיתוחים שצבועה בברונזה או זהב.

 

היתרונות של שילוב מראות מעוצבות בחללי הבית

ישנם יתרונות רבים של שילוב  מראות מעוצבות בבית. המראות גורמות לאור רב יותר בחללים השונים,מפיצות אנרגיות. מדובר על אלמנט עיצובי מיוחד וישנן כמויות רבות של דוגמאות. ישנן מראות תלויות, עומדות, חלקן עם מסגרות וכן, ניתן לרכוש גם מראות העשויות מכמה חלקים. מראות מגדילות את המרחב. תוכלו למצוא מראה מעוצבת לסלון, אשר תתרום למראה יוקרתי והרחבת החלל, אך יש לבחור את הסגנון שיתאים לשאר האלמנטים בסלון.מומלץ להשקיע במראה שתהיה בסטייל ועיצוב מיוחד. יש לציין כי למשל בפינת אוכל, מומלץ להתקין מראה, מה שיקנה לפינת האוכל מראה מיוחד, כך שנעים יהיה לשהות בחלל זה  עם האורחים או בני המשפחה.

עם פסיפס או אבני קריסטל 

תוכלו לרכוש מראה מעוצבת, עם אבני קריסטל או פסיפס, מה שיקנה למראה מראה אמנותי ודקורטיבי במיוחד. אפשר למצוא מסגרות למראות מעוצבות העשויות מעץ, מתכת, זכוכית או אלומיניום. ניתן לבצע חיתוך CNC מיוחד במראה,כך שהסגנון שלה יהיה שונה וייחודי.  גם צורת המראה יכול להיות שונה, למשל: מראה מרובעת, מלבנית, עגולה או אובאלית.  אנשים שיש להם חללים קטנים, יוכלו להגדיל את החללים בפן האופטי,באמצעות  מראות דקורטיביות. יש לבחור מראות איכותיות ולשים לב למסגרת מעוצבת שהיא זו שתגרום למראה פשוטה, להיראות כמו מיליון דולר.

דקורציה לבית במחיר סביר ואפקט יוקרתי

יש לציין, כי המחיר של מראות דקורטיביות,זול יותר מאשר  ממחיר  תמונות.  מראה מעוצבת, תורמת המון למראה של חללי הבית היום בהרבה בתים, כבר אין עומס של תמונות. תוכלו אפילו לשלב סט של מראות בגבהים שונים ולהקנות לחלל מראה מעוצב וגדול יותר.היום ניתן לשלב מראות מעוצבות יחד עם תמונות קטנות ולגרום למראה עיצובי מושלם. מראות מעוצבות, אמורות לשקף את הטעם האישי שלכם,למשל אם תחליטו על צורה מסוימת של המראה, מסגרת דקה או עבה, מסגרת שמעוטרת בפיתוחים אמנותיים, אך מה שחשוב במיוחד הוא, להתאים לסטייל של החלל שבו תותקן המראה.

מראות מעוצבות – פריט אסתטי מהמעלה הראשונה

ניתן בכל חדר בבית, לתלות מראה מעוצבת, אשר תייפה כל חלל, מחדר השינה של ההורים, חדרי השינה לילדים, מסדרון, מעל לקונסולה במבואה בבית וכמובן בסלון ופינת האוכל. מראות דקורטיביות, משדרגות גם את האווירה. חדרים קטנים וחללים של חדרי אמבט, נראים גדולים ומעוצבים יותר, כך שזה ממש נעים לשהות בהם. שימו לב, שאם אתם משתמשים במראה לצרכים אישיים, מומלץ לרכוש אותה ללא חיתוכים מיותרים, כך שהמראה תהיה חלקה ונקייה. למשל מראה לחדר השינה, אשר נמצאת ליד ארון הבגדים, שהיא מראה עומדת, תהיה גם עיצובית וכן,תשרת את מטרת בעליה בלבוש וכדומה.

מראה מעוצבת: כל סוג ובכל סגנון

בגלל הטכנולוגיה וההתפתחות של עיצוב הבית, ניתן למצוא כל סוג של מראה, אם מראה צפה, מראה בסגנון אמנותי,מראה בסגנון כפרי וכן הלאה. מומלץ למצוא חברה אשר מייצרת מראות דקורטיביות כבר שנים, לראות את הקטלוגים של החברה ולהחליט, איזו מהיצרניות מתאימות לטעם האישי שלכם, אם האיכות גבוהה , המחירים סבירים ועוד. ישנן חברות המייצרות מראות בעיצוב אישי שיתאים לכל לקוח, כך שהמראות לא תהיינה זהות בשאר הבתים. אנשים אוהבים להיות מיוחדים ולהדגיש את העיצוב והחותמת שלהם בכל מיני אלמנטים, אשר קשורים לעיצוב הבית.

יש למצוא המלצות, או לחפש קטלוגים באתרים השונים ברשת, כך שתוכלו למצוא את מבוקשכם. תוכלו להשוות מחירים מול כמה יצרניות של מראות מעוצבות, כך שתקבלו את המחיר הסביר ביותר.

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון