מחיצות זכוכית – הכל על קירות ומחיצות זכוכית לבית ולמשרד

מחיצות זכוכית

תוכן עניינים

ישנן דרכים רבות בכדי להרים את עיצוב הבית או המשרד ולספק הפרדה בין אזורים שונים, אך לצערנו רובם תופסים מקום רב ואינם מאפשרים ניצול מיטבי של השטח. אז מהו הפיתרון האידאלי לניצול החלל וסיפוק מראה חדשני ויוקרתי לבית ולמשרד? במאמר זה נרחיב על מחיצות הזכוכית – וכל מה שתצטרכו לדעת.

 

ההבדל בין קירות למחיצות זכוכית

מחיצות זכוכית מהוות קיר פנימי עשוי ברובו מזכוכית, בכדי לספק הפרדה בין החלל במשרד או בבית. אמנם בין מחיצות זכוכית וקיר זכוכית יש הבדל ניכר – קיר הזכוכית נמשך מרצפת החדר ועד התקרה ואילו המחיצה נמשכת עד לגובה הרצוי ויכולה להתחיל מהתקרה או להתלות מהרצפה.

 

מחיצות זכוכית – כלל היתרונות

ניידות

בניגור לקיר זכוכית, את המחיצה ניתן להתאים בצורה ניידת, כך שניתן לשנע ולהזיז אותה בחלל החדר בהתאם לנראות החדר. עקרון הניידות תורם המון לעיצוב הכללי של הבית, כך שאם אתם מסוג האנשים שאוהבים לחדש ולשנות את חלל החדר – מחיצת זכוכית היא הפתרון המושלם עבורכם.

 

מיצוי חלל החדר

בזכות עיצוב המחיצה השקוף, היא אינה תופסת שטח מהחדר, דקה משמעותית מקיר מפריד רגיל ואף עוזרת לבצע הפרדה בין חללים ובמקביל מספקת אשליה של חלל נרחב, פתוח וגדול יותר. 

את המחיצה ניתן להטמיע בכל חלל בו תרצו לבצע הפרדה, בין אם זה בין משרדים שונים באותו החדר, ואף אזורים שונים בבית, וכך לקבל את מלוא החלל בשטחים קטנים וגדולים כאחד.

 

מינימום עלות – מקסימום נראות

מעבר לכך שמחיצות זכוכית מספקות קו עיצובי נקי, אסתטי ויוקרתי ביותר, בעת השוואת העלויות הן גם זולות משמעותית מכל קיר מסורתי אחר בעקבות העבודה המהירה והנוחה וחומרי הגלם הזולים. בניגוד לקיר סטנדרטי, הן גם מספקות חלל יותר רחב, איכות וטעם איכותי בעיצוב במחירים המשתלמים ביותר, כך שעם תקציב ממוצע תוכלו לעצב ברמה גבוהה ביותר!

 

חוזק ועמידות

הזכוכית איתה מייצרים את המחיצות היא יציבה וחזקה במיוחד, לכן, עמידה בפני פגיעות ישירות או היתקלות בשוגג. החוזק והעמידות של הזכוכית חשובים במיוחד כאשר נכנסים לשיקול ילדים שנמצאים בבית ויכולים שלא לשים לב ולהיתקל בטעות באחת המחיצות.

 

קלה לניקיון

מכיוון שמחיצת הזכוכית משרה אווירה נקיה ואסתטית, לנקות אותה, כמו כל דבר אחר – הוא עקרון חובה. בזכות הזכוכית השקופה ניתן לראות את כלל הלכלוכים או טביעות האצבע בקלות וכך גם להסירם. בעזרת מטלית לחה וספריי, נקיון מחיצות הזכוכית אף פעם לא היה יותר קל.

 

היכן נמקם את מחיצות הזכוכית?

הטמעת מחיצות זכוכית בבית

בעזרת מחיצות הזכוכית ניתן להגדיר איזורים בבית עבור פינת עבודה נפרדת, הפרדה בחדרי שינה בין פינת המחשב/המשחקים של הילדים לפינת השינה ואף ניתן להטמיע זאת כקיר חיצוני בכדי להכניס אור טבעי הביתה ולספק חיסכון משמעותי בצריכה בחשמל.

 

הטמעת מחיצות זכוכית במשרד

באמצעותן, ניתן ברחבת חדר גדול לחלקו למספר משרדים שונים, דבר היוצר ניצול מירבי ואופטימלי של שטח העבודה ומשרה אווירה של נוחות כיוון שאין מה להסתיר – כך גם, גורם לעובדים להרגיש יותר מחוברים ונגישים במקום העבודה.

אנו בטורס גלאס דוגלים באיכות ושירות ללא פשרות ובתוצאה הטובה ביותר ללקוחותינו, לכן אנו ממליצים לכם לקרוא ולהכיר את כלל האפשרויות שלכם עוד לפני קבלת ההחלטה וביצוע העבודה. כמובן שגם במידה והפניה היא ללא ידע מקדים, המומחים שלנו ידעו לכוון אתכם לתוצאה המושלמת עבורכם עד לקבלת התוצר המוגמר.

לקריאה נוספת על מחיצות וקירות זכוכית לחצו כאן

בהצלחה! 

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון