מקלחונים בהתאמה אישית – כלל האפשרויות

מקלחונים בהתאמה אישית

תוכן עניינים

אנו משקיעים המון מחשבה בתכנון חדר רחצה או החלפת מקלחון ישן. ולמה שלא נעשה זאת? – המקלחת היא מקום הניקיון והפינוק שלנו, מן הראוי שנתפנק גם בעת הכניסה לחדר, בעיצוב ובנראות החלל. בכל הנוגע לחומרי הגלם, העיצוב הנקי, הפרזול וחיתוך זכוכית – הגיע הזמן לדעת מהו המקלחון המושלם בשבילכם ומהם כלל האפשרויות למקלחונים בהתאמה אישית.

 

מקלחונים בהתאמה אישית – סוגים ודוגמאות

מקלחון פינתי

מקלחון פינתי הוא מקלחון סטנדרטי אותו ניתן למצוא כמעט בכל בית. הוא נתמך ע"י 2 קירות ושטחו הוא האזור ביניהן. מקלחון פינתי מתאים בעיקר לבעלי שטח קטן בחלל החדר. ההפתעה המשמחת היא – שגם לאלו המעדיפים מקלחון פינתי, ניתן לשמור על העיצוב וההתאמה האישית ולהפוך את הנראות שלו למרשימה ביותר בעזרת שימוש בזכוכיות שונות (בעלות צבע/הדפס), פרזול מיוחד ועוד! 

מקלחון חזיתי

מקלחון חזיתי הוא מקלחון אשר נמשך מקיר אחד למשנהו ומתאים בעיקר לבעלי שטח רחב יותר בחדר הרחצה. בעזרתו, ניתן ליהנות ממקלחת מרווחת ונעימה ועיצוב יותר שימושי ופרקטי (יותר מקום להנחת תמרוקים שונים). גם עם מקלחון זה ניתן לבצע שימוש בסוגי זכוכיות שונות בעלות הדפסים או קו צבע מסוים שיתאים לעיצוב הכללי של החלל, כשהבונוס העיקרי הוא כמובן השטח, אשר עולה על כל אחת מהאפשרויות למקלחונים השונים.

מקלחון מעוגל

מקלחון מעוגל הוא אופציה עיצובית מיוחדת ועדינה במיוחד. היא יכולה להתמקם בצורה חזיתית או במסווה של מקלחון פינתי, אך הייחוד שלה טמון בדלתות הזכוכית העגולות, שאינן תופסות מקום רב בחלל החדר אך במקביל מספקות חלל נוח ורחב במקלחת.

מקלחונים בהתאמה אישית מגיעים במגוון רב של סגנונות, אך אין ספק שהמקלחון המעוגל הוא אחד שחשוב לשים עליו עין.

אמבטיון

מעדיפים אמבטיה או מקלחון? למה לבחור?!

האמבטיון הוא השיא בשביל מקלחונים בהתאמה אישית עבור אלו שרוצים לשלב אמבטיה נעימה ומרגיעה מדי פעם. הוא מורכב מאמבטיה בחלקו התחתון ונתחם במחיצות זכוכית בעיצוב לבחירתכם.

האמבטיון מספק נוחות ופרטיות שאין כמותן וממלא את החלל בתחושת פינוק ורוגע.

 

מקלחונים בהתאמה אישית – אופן פתיחת המקלחון

את אופן פתיחת המקלחון תוכלו לקבוע יחד עם בעל המקצוע – ניתן לבחור בשיטה המוכרת – דחיפה של הדלתות קדימה כדלת רגילה לחלוטין.

בנוסף, ישנה האפשרות לבחור בדלתות הזזה / ציר – כאשר אחת מן הדלתות תישאר במקומה ואילו רק הכנף השניה תוכל לזוז על צירה.

מקלחונים בהתאמה אישית – עיטורים

פרזול שחור

בעת בחירת מקלחונים בהתאמה אישית – הפרזול משחק תפקיד לא קטן בהקניית המראה הייחודי המושלם. פרזול הינו חלקי מתכת או מסגרת שחורה אשר מעטרים את דלתות המקלחון ויוצרים מראה ייחודי, נקי ובולט.

לפרזול מספר רב של סגנונות, בעת הבחירה בו, התייעצו עם בעל המקצוע וודאו שהוא אכן מתאים לסוג המקלחון הנבחר.

בחירת הזכוכית

ניתן לבחור מספר סגנונות עבור הזכוכית של דלתות המקלחון אשר ללא ספק יעשו את ההבדל בעיצוב.

ישנה זכוכית אטומה, דרכה לא ניתן לראות דבר. זכוכית שקופה לחלוטין, זכוכית חלבית אשר מגיעה בדרך כלל בצבע לבן/פנינה, זכוכית עם מרקם מחוספס או בעלת הדפס לבחירתכם. אלו דברים אשר מייחדים את העיצוב אליהם – לא ניתן להישאר אדישים.

לקריאה נוספת על מקלחונים בהתאמה אישית לחצו כאן

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון