מעקות זכוכית למדרגות | דואגים לבטיחות ואסתטיקה? זה הפתרון עבורכם

מעקות זכוכית למדרגות

תוכן עניינים

הבית הוא המרחב הפרטי של כל אחד מאתנו בו אנו שוהים במרבית שעות היום. לכן חשוב מאד לשמור עליו נעים ובעל מראה אסתטי. שדרוג מראה הבית יכול להיות יקר מאד במיוחד אם זה כולל שיפוץ מאסיבי. אך באמצעות אבזור נכון ואלמנטים פשוטים ניתן לשדרג את המראה בלי להשקיע הון עתק. מעקות זכוכית למדרגות מאפשר שדרוג של מראה הבית כאשר יש מדרגות פנימיות. המעקות בעלות מראה שקוף וניטרלי ומשתלבות בצורה הרמונית ונקייה בחלל.

התפקיד של מעקות זכוכית למדרגות

למעקות זכוכית למדרגות יש תפקיד חשוב והוא, לשמור על בטיחותם של בני הבית. למנוע נפילה ולאפשר לעלות ולרדת בצורה בטוחה. בייחוד בבית עם ילדים חשוב שהעליה בגרם המדרגות לקומות העליונות תהיה בבטיחות מקסימלית. חשוב לשים לב כי המעקה מכסה את גרם המדרגות מתחילתו ועד סופו ומותקן בגובה הרצוי. בבית עם פעוטות, ניתן להתקין בנוסף למעקה, גדר הסוגרת את גרם המדרגות דרכה ניתן לתחום את האזור.

מעקות זכוכית למדרגות לכל סגנון עיצובי

בין אם אתם בעלי בית בסגנון מודרני או בית בסגנון כפרי, מעקה זכוכית יכול להשתלב מצויין בתוך כל בית. השקיפות של הזכוכית אינה בולטת לעין והיא יודעת להתאים את עצמה לכל חלל. ניתן להוסיף למעקה סיומת מחומר שונה, כדוגמת עץ או מתכת כדי ליצור מראה ייחודי. את הזכוכית ניתן להשיג בשקיפות מירבית או בגוון חלבי. מי שרוצה צבע ייחודי יכול להזמין זכוכית אקסטרה קליר הניתנת לצביעה בצבעים שונים.

מעקות זכוכית לבידוד מרבי

מעבר למראה העיצובי האלגנטי מעקות זכוכית למדרגות נחשבים למבודדים. לזכוכית תכונה של חומר מבודד אשר אינו מוליך חשמל ואינו מתחמם ולכן המעקה בטוח לשימוש גם מהבחינה הזו. הזכוכית שנעשית בטכנולוגיה מיוחדת ובעובי של כ 12 מילימטר מאפשר לה לשמור על חוזק מירבי, דבר המוסיף למימד הבטיחות הנדרש. חברה המייצרת מערות זכוכית נדרשת לעמוד בתקני בטיחות מחמירים. 

מעקות זכוכית לשמירה על הניקיון

בניגוד למעקות העשויים מתכת או עץ הנוטים לצבור אבק לכלוך או להחליד. מעקות זכוכית למדרגות אינן משנות את צבעם, ניתנות לניקוי בקלות רבה באמצעות מטלית ומים. חומר הברקה מקצועי יאפשר להשאיר את הזכוכית מבריקה ולשמור על השקיפות שלה. בשל תכונות אלו הנראות של הזכוכית נשארת חדשה גם אחרי שנים של שימוש.

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים מעקות זכוכית

כאשר מדובר במוצר האחראי על הבטיחות של דיירי הבית יש לבחור את החברה המתקינה בקפידה. חשוב להבין עם מי עובדים מה הוותק והניסיון של המתקינים ועל פי אילו תקנים החברה מסתמכת. חשוב לוודא כי החומרים בהם נעשה שימוש איכותיים מאד ולחברה יש ניסיון בהתקנת מעקות לבית. ישנם חברות שיאפשרו אחריות על ההתקנה ומומלץ לוודא זאת. כך תוכלו להבטיח שהעבודה שתיעשה תהיה איכותית ואמינה.

פתרונות זכוכית לבית

השימוש בזכוכית לבית אינו מסתיים במעקות זכוכית למדרגות . כיום, מקובל להציב מעקות זכוכית למרפסת לשמירה על נוף פתוח ומראה פסטורלי. לשלב חיפויי זכוכית לארונות מטבח וכמסגרת למקלחונים. האיכות של החומר, הנראות האלגנטית וקלות התחזוקה מאפשרים לשלב בצורה בטוחה את הזכוכית כפתרון נח זול ולשדרג משמעותית את הנראות של הבית. כל פרויקט מותאם לצרכים האישיים ולסוג החלל. ניתן להזמין עיצוב אישי בצבעים ומסגרות על פי דרישה.

 

לקריאה של המאמר – "מתי כדאי לשים מעקה מזכוכית בבית?" לחצו כאן>>

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון