מעקה זכוכית למרפסת – בהתאמה אישית ומיוחדת

מעקה זכוכית למרפסת

תוכן עניינים

שדרוג הבית יכול להיעשות בכמה אופנים שונים. אתם לא חייבים להתחיל עכשיו במסכת שיפוצים ארוכה שלא תדעו מתי היא תיגמר. לפעמים נגיעה ושינוי קטן בתוך הבית יכול להוביל להבדל משמעותי ונראות חדשה ורעננה. כך למשל, התקנת מעקה זכוכית למרפסת יכולה להעניק לכם מרפסת חדשה לחלוטין שסוף סוף יהיה לכם כיף ונעים לשבת בה ובנוסף להרגיש בה בטוחים.

כשכל מרפסת היא שונה – מעקה זכוכית למרפסת בהתאמה אישית זה חובה!

מתאים לכל עיצוב

כמו שאמרנו, כל מרפסת היא שונה ואין מרפסת אשר דומה לשנייה. לכן, מעקה זכוכית למרפסת הוא פתרון אידיאלי למי שאוהב לשבת במרפסת שלו אך לא רוצה להרוס את העיצוב שלה. בהתקנת מעקה זכוכית למרפסת אתם יכולים לעצב את המרפסת שלכם איך שתרצו מבלי לחשוש או להתחשב בעיצוב המרפסת. 

מתאים לכל גודל

גם אם יש לכם מרפסת קטנטונת, כזו שמספיקה לשולחן קטן ושני כיסאות, אין זה אומר שלא מגיע לכם ליהנות מהמרפסת שלכם עד תום. דווקא דוגמת המרפסת הקטנה יכולה להביא לידי ביטוי מעקה זכוכית למרפסת וזאת מכיוון שהשקיפות אותה אתם תקבלו ממעקה הזכוכית תעניק למרפסת שלכם תחושה פתוחה ומרווחת יותר. 

מתאים לבטיחות

אתם לא סתם מתקינים מעקה זכוכית למרפסת שלכם. מן הסתם תרצו להיות בטוחים שהמעקה אותו תתקינו למרפסת יגן עליכם, גם אם תרצו להישען עליו קלות. כאשר מדובר במרפסות הבטיחות במעקה היא עדיפות ראשונה ולכן יהיה זה חשוב לוודא שמי שמתקין לכם את המעקה עובד לפי התקנים ולפי החומרים המאושרים להגנה מרבית על יושבי המרפסת. 

משפר את הנראות

רוב המרפסות שנבנות מקבלות לבסוף מעקה ברזל, מעין שבלונה של מעקה סטנדרטי המועתקת ממרפסת למרפסת. במעקה הברזל אין כל דבר פסול אך אם אתם רוצים לשפר את נראות המרפסת שלכם, אין כמו מעקה זכוכית למרפסת בכדי לשפר בן רגע את הנראות של המרפסת. מעקה המעניק מראה נקי, פתוח וקלאסי למרפסת שלכם ובנוסף, מספק לכם שקיפות וצפייה נקיה וכוללת בנוף חיצוני המשתקף מהמרפסת.

קל לניקוי

בזמן שיהיה עליכם לדאוג למעקה מברזל במרפסת שלכם מחלודה, מנזקי מזג האוויר וכל דבר אחר שעלול להזיק לברזל חשוף, כל מה שתצטרכו לעשות עם מעקה הזכוכית שלכם הוא פשוט להעביר סמרטוט מפני חלקיקי אבק ותו לא. הקלות בניקיון וחוסר הדאגה שמעקה מזכוכית מביא עמו הוא בהחלט סיבה לחשוב עליו לחיוב כדי ליהנות מההטבות שלו.

עומד בתנאי מזג האוויר השונים

על אף שמדובר בזכוכית, דבר היכול להישמע שברירי מעט, הזכוכיות המיועדות למעקה למרפסת הן זכוכיות עמידות במיוחד, עבות במיוחד וכמעט ולא ניתנות לשבירה. כך הן עומדות בכל מזג אוויר, גם בחום הבלתי נסבל של ישראל וגם בימים הקרים אליהם ישראל לא מורגלת כלל. התקנת מעקה זכוכית למרפסת משמעה ליהנות מביטחון מלא, גם כשבחוץ בסוער.

אז למה מעקה זכוכית למרפסת בהתאמה אישית?

מעקה זכוכית למרפסת מעניק בתוכו המון יתרונות כאשר את הבולטים ביותר מנינו פה. אך נגלה לכם פה שהיתרון הייחודי ביותר שלו הוא העובדה שהוא ניתן להשמה בהתאמה אישית ומיוחדת, בדיוק למידות המרפסת הייחודית שלכם. הגיע הזמן להגיד ביי למרפסת הישנה והיי למרפסת החדשה!

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון