מקלחון לאמבטיה או כיור חדש? טיפים חשובים לשדרוג האמבטיה

מקלחון לאמבטיה של טורס גלאס משרגד את חווית המקלחת

תוכן עניינים

חדר האמבטיה הוא חלל חשוב ומיוחד בבית, בו מתקיים אחד הרגעים הפרטיים והמרגיעים ביותר ביממה – המקלחת בין אם יש לכם אמבטיה או מקלחון לאמבטיה. עם זאת, הוא מועד לפורענות – לעתים מצטברים בו בגדים, מגבות, ניירות טואלט והמרחב יוצא משליטה. בנוסף, העובדה שחדרי אמבטיה רבים הם קטנים למדי בוודאי לא תורמת לעניין.

החלל שאליו אתם נכנסים כדי להתנקות ולהעביר רגע עם עצמכם צריך להיות מקדש – לא יעלה על הדעת שהמקום שאמור לנקות אתכם, לא יהיה נקי בעצמו! 

 

איך לשדרג את האמבטיה? – מקלחון לאמבטיה 

1. סדר, סדר ועוד סדר

אחד הדברים שהכי משדרים רוגע ונחת הוא סדר. כשהסביבה מסודרת ונקייה, כך גם התחושה הפנימית וזה קריטי כשמדובר בחדר האמבטיה. בנוסף, זה אחד ה"שדרוגים" הקלים ביותר שניתן להשיג. כל מה שצריך לעשות זה, ניחשתם נכון, לסדר! לקפל את המגבות הנקיות, לתלות מגבות רטובות במקום ייעודי, לא להשאיר בגדים מיותרים בחלל ובקיצור – לדאוג שכל דבר במקומו. 

 

2. ניצול נכון של החלל בעזרת מקלחון לאמבטיה 

כשאתם רוצים לשדרג את האמבטיה שלכם, כנסו ודמיינו את החלל ריק. מכאן, התחילו למלא אותו בראשכם בצורה יותר מסודרת ויותר מותאמת לגודל ולצורה של החדר. האם אתם רוצים אמבטיה גדולה או מקלחון לאמבטיה? אילו ארונות? היכן אתם רוצים לתלות את המגבות? ברגע שתנצלו את החלל שלכם בצורה המיטבית, לא תאמינו על עצמכם שהסכמתם לקבל את חדר האמבטיה הקודם שלכם.

 

3. אולי כיור אחר?

רובנו מתייחסים לכיור האמבטיה כעובדה מוגמרת, אך ההפך הוא הנכון. לעתים הכיור הותקן במחשבה פונקציונלית בלבד והתחושה בחלל לא נלקחה בחשבון כלל. כיורים רבים מגיעים עם שיש גדול שתופס חלק משמעותי מהחדר, כשבפועל אין לו הרבה שימוש. כיור תלוי יכול להיות פתרון נהדר לבעיה הזו – גם אסתטי יותר וגם, כמובן, תופס הרבה פחות מקום. לחילופין, ניתן גם להתקין כיור עם שיש ומגירות או מעין ארון מתחת, כך תוכלו לאחסן מגבות ותכשירים שונים ולפנות פינות אחרות בחדר האמבטיה שלכם.

 

4. לוותר על האמבטיה? – מקלחון לאמבטיה

רבים חוששים לוותר על האמבטיה, אבל במקרים רבים האמבטיה היא ויתור בפני עצמו. האמבטיה תופסת המון מקום וכשהחדר קטן יחסית, היא עלולה להיות פשוט מגושמת מדי וללא הצדקה. מקלחון לאמבטיה יכול לשדרג משמעותית את החלל שלכם. אם בעבר מקלחון לאמבטיה היה מנת חלקם של בתים קטנים וישנים, הרי שכיום מקלחונים מגיעים בשלל סוגים ובמבחר עיצובים יוקרתיים, כך שבקלילות תוכלו להתאים אישית מקלחון לאמבטיה שלכם וליהנות מהיתרונות שלו. 

מלבד ההבדל העצום שיש בין מקלחון לאמבטיה מבחינת מרחב ומקום, מקלחונים מודרניים גם מעניקים לחדרי אמבטיה מראה יוקרתי וייחודי.

לשאלות נוספות, טיפים והתייעצות  – צרו קשר.

5. עיצוב

בסופו של יום, העיצוב הוא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על האווירה שמשדר חדר האמבטיה. בחירת הצבעים בחיפויי הקירות, המראות, התמונות, חפצי הנוי, צבע הזכוכית אם יש לכם מקלחון לאמבטיה וצבע האמבטיה לחילופין – בקיצור, שימו דגש על העיצוב מתוך מחשבה על איך אתם רוצים להרגיש בחדר האמבטיה שלכם.

אנו בטורס גלאס דוגלים באיכות ושירות ללא פשרות ובתוצאה הטובה ביותר ללקוחותינו, לכן אנו ממליצים לכם לקרוא ולהכיר את כלל האפשרויות שלכם עוד לפני קבלת ההחלטה וביצוע העבודה. כמובן שגם במידה והפניה היא ללא ידע מקדים, המומחים שלנו ידעו לכוון אתכם לתוצאה המושלמת עבורכם עד לקבלת התוצר המוגמר.

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל המאמר שלנו – מקלחון אקורדיון לחדר הרחצה.

בהצלחה!

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון