מעקה זכוכית למרפסת מחיר | כמה באמת שווה הנוף שלכם בבוקר?

מעקה זכוכית למרפסת

תוכן עניינים

השנתיים האחרונות בהם התכנסנו בבית בעקבות נגיף הקורונה אפשרו לנו להבין כמה חשוב להשקיע במרחב החשוב הזה שנקרא מרפסת. ימי הסגרים בבית גרמו לכל מי שבבעלותו חצר גן או מרפסת ליהנות מאוויר צח, שמש נעימה ונוף שהחליפו את השהייה בחוץ. גם בימים אלו אנו מבינים כי למרפסת יש תפקיד חשוב בבית – ובזכות מעקה זכוכית למרפסת תוכלו אף להירגע לפני או אחרי יום עמוס עם קפה, על ערסל או לאירוח חברים ובני משפחה.

אז כמה הנוף שלכם שווה?

יש לכם מרפסת עם נוף? חשוב שתמצו את הפוטנציאל שלה בצורה המרבית. באמצעות התקנת מעקות זכוכית למרפסת תוכלו לקבל מראה פתוח וליהנות מהנוף הנשקף ללא הפרעה. את המעקה ניתן להתקין על מרפסת פתוחה, מרפסת סגורה וגג בניין. ההשקעה במעקה זכוכית למרפסת הינה קטנה לעומת התועלות המתקבלות ממנה. מדינת ישראל המאופיינת במזג אוויר קיצי במיוחד מאפשרת לנצל את המרפסת בצורה מקסימלית.

הקיץ הזה תשבו על המרפסת בכיף

בין אם אתם יושבים במרפסת מידי יום, בסופי שבוע או אפילו עובדי ממנה חשוב שהיא תהיה בטוחה ונוחה. כדי להנות ממעקות זכוכית למרפסת יש לשים לב להתקנה בטיחותית בגובה העונה לתקנים הנדרשים ובחוזק מרבי. ניתן לבחור את צבע הזכוכית כך שהיא לא תהיה בשקיפות מלאה ותסייע לשמור על הפרטיות אך עדין ליהנות מתחושת מרחב פתוח. יש אפשרות לשלב התקנה המעוגנת על גבי עמודי נירוסטה או התקנה על מעקות שתולים.

כל היתרונות של מעקות זכוכית למרפסת.

מעבר למראה האסתטי והמסוגנן יש להתקנת מעקות זכוכית למרפסת יתרונות רבים מאד.  היא חזקה, לא מתבלה בקלות, קלה לניקוי ותחזוקה ונראית במיטבה גם אחרי שנים רבות. הזכוכית אינה מתחממת באופן משמעותי, גם בשמש הישראלית הקופחת. אינה ניזוקה בגשם ועמידה מפני פגעי מזג אוויר קיצוניים. בנוסף, בעלי בתים יכולים לשדר את הנכס שלהם בקלות באמצעות מעקות זכוכית למרפסת ולקבל מראה עדכני וחדשני ללא שיפות משמעותי. את המעקה חשוב להתאים לגובה הרצוי ולשמור על בטיחותם של בני הבית, ילדים ומבוגרים.

מה עוד ניתן לגדר באמצעות מעקה זכוכית לבית?

שימוש במעקות זכוכית למרפסת הוא הנפוץ ביותר, אך חשוב לדעת כי למעקות זכוכית יש שימושים רבים נוספים. ניתן לגדר איתה גג פתוח ומדרגות פנימיות בבית. הזכוכית משתלבת בחלל בלי להפריע לעיצוב ומאפשרת לבית מראה נקי ופתוח. ישנם בעלי דירות גן עם בריכה המעוניינים ליצור גדר בטיחות סביבה. ניתן באמצעות לוחות זכוכית מותאמות לגדר בריכה ולבטח את דיירי הבית מפני נפילה.

אז איך מזמינים מעקות זכוכית למרפסת?

הוספתם מעקות זכוכית למרפסת דורשת התאמה אישית. לכל מרפסת יש את המאפיינים שלה הגודל של השטח הדורש גידור והצרכים של בני הבית. לכן חשוב לתאם ציפיות מול החברה. חשוב לבחור בחברה וותיקה המתמחה בתחום ופועלת על פי כל תקני הבטיחות. כך תוכלו להבטיח לעצמכם עבודה אחראית באמצעות חומרי גלם איכותיים. ישנן חברות המעניקות אחריות של כמה שנים על העבודה, זה יכול להעיד על כך שהחברה מאמינה כי העבודה שלה נעשית בצורה איכותית ולכן עומדת מאחוריה.

אז בין אם החלטתם לשדרג את המרפסת ולהוסיף מעקות זכוכית ובין אם יש לכם מדרגות ואתם מעוניינים בפתרון אסתטי, הזכוכית תאפשר לכם להשתדרג כמה רמות קדימה. ומי לא רוצה בית בסטנדרט גבוה ואיכות חיים?

 

לקריאה נוספת על מעקה זכוכית למדרגות לחצו>>

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון