מקלחונים בהתאמה אישית | הכירו את הפתרון המושלם

מקלחונים בהתאמה אישית

תוכן עניינים

לאחרונה נדמה שאין דירה שאין בה מקלחון מפנק. אם זה בנוסף לאמבטיה קיימת או כחלק מיחידת הורים או יחידת מתבגר. מקלחון מאפשר להתקלח בצורה קלילה ומהירה תחת זרם מים קולח. בניגוד לאמבט שיכול להיות פתוח בחלקו על המקלחון להיות סגור בכל צדדיו בשעת המקלחת. אחרת, כל המים הקולחים עלולים לצאת החוצה ולהציף את הבית. כדי למנוע את זה יש פתרון שקוף ויפה – מקלחונים בהתאמה אישית.

שימוש במקלחון זכוכית

מקלחון זכוכית מאפשר ליהנות ממקלחת ללא דליפות. קירות הזכוכית אטומים ובנויים בצורה המקיפה את אזור המקלחון עם דלת שננעלת הרמטית. הזכוכית מקנה מראה פתוח בגלל השקיפות שלה אך יחד עם זאת היא אוטמת את האזור של המקלחון. מקלחון זכוכית נעשה בהתאמה אישית על פי הגודל הקיים ומגבלות המקום של המקלחת.

כיצד מתאימים את הגודל של המקלחונים?

במקלחונים שטח מוגבל אך בכל זאת נדרש לסגור אותו באמצעות קירות ודלתות זכוכית ויש לעשות זאת בצורה חכמה. יש להכין את הגודל של מעטפת בצורה מדויקת לשטח ולגובה של המקלחון הקיים. בנוסף חשוב לחשב היכן יוצבו הדלתות של המקלחון. ישנן דלתות הזזה שניתן לשלב במקלחונים קטנים ובעלי שטח מוגבל. ישנם מקלחונים שיהיה נכון לשלב בהם דלתות דחיפה לנוחות מקסימלית בעת היציאה. את גודל הפתח מתאימים גם על פי תנאי המקום. איש מקצוע מנוסה ידע לנצל בצורה נכונה את הנתונים הקיימים גם כשיש שטח קטן.

כל היתרונות של מקלחונים בהתאמה אישית

כל מי שבוחר במקלחון יודע שמדובר בפינוק שאין שני לו. אך כדי ליהנות מהמקלחת בצורה המקסימלית חייבים להתאים אותו לצרכי המשתמש. שלא יהיה גדול מידי אבל גם לא קטן, עם גישה נוחה, סגירה שלא מפריעה למעבר פתח נח לכניסה ויציאה ומקום לציוד. מקלחון טוב משמש לשנים רבות הוא לא מתבלה או נפגם, ניתן בקלות לנקות אותו ולהחזיר את המראה החדש והמבריק בדיוק כמו ביום שנקנה.

תחזוקת מקלחונים בהתאמה אישית

אז אחרי שהתקנתם מקלחונים בהתאמה אישית חשוב שתדעו כיצד לתחזק אותם. תחזוקה של מקלחון זכוכית אינה דורשת מאמץ מיוחד אך חשוב להקפיד על כמה כללים. יש להימנע משימוש בחומרים כימיים שעלולים לפגום בצירי המקלחון. בנוסף, חשוב לגרוף את המים שמצטברים על דפנות המקלחון אחרי כל מקלחת, כך מונעים הצטברות של אבנית. ההשקעה כדאית כיוון שאבנית שמצטברת במשך תקופה ארוכה יכולה להיות קשה מאד לניקוי. האבנית הצטברה?  אסור להשתמש במוצרים חדים כדוגמת סקוטש לניקוי כלים כדי להסירה. הזכוכית יכולה להישרט ולאבד את הברק והשקיפות היפים שלה. יש חומרים המיועדים להסרת אבנית וניתן לשפשף אותם עם מטלית.

תהליך רכישת מקלחונים בהתאמה אישית.

בשלב הראשון, לפני שמחליטים היכן לרכוש מקלחונים בהתאמה אישית חשוב לערוך סקר קצר. לבדוק כמה חברות, לקבל הצעות מחיר, לשאול על אחריות, תו תקן, טיב חומרי הגלם, לקרוא ביקורות ורק אז לקבל החלטה.

בשלב השני בוחרים דוגמא, ישנם מקלחונים שקופים, חצי שקופים, עם דוגמאות ושילוב של פרופילים בסגנונות שונים. המקלחונים השקופים מתאימים לכל סגנון עיצוב, כפרי או מודרני.

בשלב השלישי נערכים המדידות בשטח. לפיהם הזגג מתאים את סוג המקלחון, גודלו וממקם את דלת הפתיחה על פי נתוני השטח.

בשלב הרביעי נעשית ההזמנה והמקלחון מותקן בבית הלקוח על ידי אנשי מקצוע ועם חומרים מותאמים לתנאי הלחות של האמבט.

 

לקריאה נוספת בנושא התקנת מקלחונים – טיפים והמלצות לשנת 2022 לחצו כאן>>

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון