מקלחונים לאמבטיה | 5 הטיפים שאתם חייבים לדעת

מקלחונים לאמבטיה

תוכן עניינים

המקלחון באמבטיה משרת אותנו שנים רבות ולפעמים אנו לוקחים כמובן מאליו את העובדה שהוא שם במקומו מחכה לנו בסוף יום למקלחת מרעננת. התקנת מקלחונים לאמבטיה דורשת תכנון מקדים כדי שבני הבית יוכלו ליהנות מכל היתרונות המשמעותיים שיש למקלחון להציע.

מקלחונים לאמבטיה – הטיפים החשובים ביותר

אורח החיים האינטנסיבי ומזג האוויר החם מחייב מקלחות תדירות במיוחד בימי הקיץ. כך שבישראל מקלחון נחשב למשהו סטנדרטי. בנוסף לכך למקלחון יש את יתרון הגודל. כאשר מדובר בדירות מגורים קטנות או יחידות דיור הוא נפוץ מאד בגלל שהוא תופס מעט מאד מקום באופן יחסי לאמבט. אך לא רק בדירות קטנות ניתן למצוא מקלחונים. בדירות גדולות המקלחון מותקן בנוסף לאמבטיה רגילה. כתוספת ליחידת הורים או יחידת מתבגר. המקלחון פרקטי ומתאים גם למקלחות קצרות ומהירות. אז אם גם אתם מבינים שמקלחון יכול לשדרג לכם את איכות החיים חשוב שתקראו את הטיפים שארגנו עבורכם.

טיפ ראשון – חסכון בחלל החדר

יש לכם חדר אמבטיה קטן? מקלחונים לאמבטיה יכולים להיות הפתרון האידיאלי עבורכם. בניגוד לאמבטיה רחבה המקלחון כמעט ולא תופס מקום הוא יכול לעמוד בפינה שפיצית או מעוגלת, מאחורי קיר ישר או אפילו באלכסון.  

טיפ שני – היו מודעים למגבלות 

לפני הצבת המקלחון חשוב להבין את מגבלות החלל של האמבטיה. ייתכן ובקלות ניתן להציב אותו בפינה אחרת שתאפשר גישה יותר נוחה. איש מקצוע וותיק ומיומן ידע לדעת היכן הכי נכון למקם את המקלחון. תכנון מראש יאפשר שימוש נכון ויעיל במקלחון לשנים רבות.

טיפ שלישי – בחירת הדלת

לפני שמזמינים את המקלחון חשוב לדעת עם איזו דלת הוא יותקן. ישנן דלתות שנעות על מסילה פנימית ומתאימות במיוחד למקומות קטנים כיוון שהדלת אינה מפריעה בחלל. ישנן דלתות פתיחה חיצוניות אותם אפשר להציב רק בחדר אמבט המאפשר פתיחה לחלל פתוח ללא מכשול.

טיפ רביעי – בחירת העיצוב

אמנם רובנו מכירים את המקלחון השקוף והקלאסי אך כיום ישנם מקלחונים בעיצובים רבים. כך שניתן בקלות להתאים את עיצוב המקלחון לעיצוב הכללי של חדר האמבטיה. לבחור את דרגת השקיפות, צבע ייחודי, אביזרים נלווים ועוד.

טיפ חמישי – איך עושים זאת?

תבחרו רק בחברה וותיקה בעלת ניסיון בעבודה עם זכוכית. חשוב לוודא שהייצור נעשה על פי התקנים וההתקנה תבוצע על ידי אנשי מקצוע. ניתן בקלות לבצע סקירה מהירה ולקרוא ביקורות באינטרנט או לשאול את חוות דעתם של הלקוחות הקיימים.

אז איך בוחרים מקלחונים לאמבטיה ?

ראשית נבחין בין בניית מקלחונים לאמבטיה מאפס לבין שדרוג מקלחון קיים. בניית מקלחון מאפס דורש תכנון על ידי איש מקצוע שיבצע תכנון מדוייק היכן הוא יוקם, באיזה גודל הוא יהיה וכיצד הדלת תיפתח. התכנון לוקח בחשבון את מגבלות המקום אך גם את הצרכים של בני הבית. לאחר מכן אפשר לעבור לשלב הבא  ולבחור את הסגנון של המקלחון. ההזמנה מתבצעה והזגג מגיע להתקין אותה בבית הלקוח.

כאשר הלקוח מעוניין לשדרג מקלחון קיים זה יותר פשוט. כיוון  שהתשתית של התכנון כבר קיימת. כל שעליו לעשות זה לבחור את הסגנון האהוב עליו ולבצע הזמנה. ההתקנה מתבצעת לאחר פירוק המקלחון הישן.

בחירת מקלחונים לאמבטיה בצורה נכונה יכולה לשדרג משמעותית את הנראות של הדירה. כך שלא תמיד צריך לבצע שיפוץ מקיף לחדר האמבטיה כדי לקבל מראה רענן. בנוסף לכך מקלחון שקוף יוצר תחושת גודל ומרחב גם בחללים קטנים. היתרון המשמעותי הנוסך בהתקנת מקלחון הוא החיסכון במים. כדי למלא אמבטיה נדרשים  כ 150 ליטרים של מים בעוד מקלחון דורש כ 50-60 ליטרים בממוצע. כך שההשקעה אינה גדולה ביחס לתמורה שמתקבלת.

 

לקריאה נוספת אודות מקלחונים בהתאמה אישית – כלל האפשרויות – לחצו כאן>>

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון