עיצוב חדר הרחצה – טיפים לשנת 2022

חדר רחצה מעוצב - טיפים לעיצוב חדר הרחצה

תוכן עניינים

חדרי הרחצה הישנים וחסרי הנשמה כבר מזמן איבדו את הרלוונטיות שלהם. כיום, כולנו מבינים את החשיבות של העיצוב בחדר האמבטיה. אלא שלא תמיד קל לעשות את זה לבד. 

עיצוב חדר הרחצה – אז מאיפה מתחילים?

מה הצרכים לעיצוב חדר הרחצה ?

לפני הכול, חשבו היטב מה אתם בכלל צריכים. קחו בחשבון מי הולך להשתמש בחדר הרחצה – האם יש לכם ילד קטן שזקוק לאמבטיה? אדם מבוגר שצריך אמבטיית ישיבה? או בכלל משפחה של בוגרים, שייהנו ממקלחון יפה ונעים שיחסוך מקום בחלל? האם חדר הרחצה כולל גם שירותים? 

אתם לא יכולים להתפשר על הצרכים שלכם, לכן זכרו אותם לאורך הדרך וחשבו כיצד כל החלטה שקשורה לתהליך עיצוב חדר רחצה תשפיע עליהם והאם היא מחזקת אותם או פוגעת בהם.

 

בחירת הסגנון לעיצוב

לאחר שהבנתם מה אתם צריכים, הגיע הזמן להבין מה אתם רוצים. חשוב מאוד לבחור בקפידה את הסגנון בו יבוצע עיצוב חדר רחצה. השפה העיצובית תמיד תהיה ברקע של כל החלטה שתקבלו לאחר מכן – אם אתם רוצים להעניק לחלל שלכם מראה עיצוב מודרני ויוקרתי, כנראה שתבחרו פריטים קטנים ומדויקים, צבעים אחידים (לרוב לבן או שחור) וסביר להניח שתעדיפו כיור ואמבטיה/מקלחון קטנים יותר, שיגדילו את החלל שלכם. מאידך, אם תבחרו עיצוב חדר רחצה בסגנון כפרי, הכיוון שלכם יהיה חיפויים בצבע עץ למשל, סלסלות ואולי קצת ירוק. 

לעתים, נרצה שהעיצוב של חדר הרחצה יהיה תואם לשאר הבית וישלים את השפה העיצובית כולה, כדי ליצור עיצוב אחיד. מנגד, רבים מעדיפים דווקא לייחד את חדר הרחצה ולהעניק לו אופי משלו, מעין מקום מפלט שאליו נכנסים כדי להתנקות ולהיטען באנרגיות מחודשות. הבחירה בידיכם.

 

חיפויים לחדר הרחצה – עיצוב חדש ברגע

הקירות עוטפים את החלל ויש להם השפעה רבה על התחושה שהחדר משרה עליכם. בסופו של דבר, אם תבחרו בחיפויים לא מתאימים, אם תרגישו שיש "בלגן" בקירות (מבחינת הטקסטורות והצבעים), אם לא תשימו חיפויים בכלל – סיכוי גדול מאוד שתרגישו שהחלל סוגר עליכם וחונק אתכם, במקום לעטוף אתכם ולתת לכם תחושה בטוחה ונעימה בחדר הרחצה שלכם. 

בחרו בחיפויים שמתאימים לסגנון העיצוב שבחרתם, לחלל וכמובן לטעם האישי שלכם. 

 

לשאלות נוספות, טיפים והתייעצות  – צרו קשר.

אחסון

חדר אמבטיה כולל בתוכו לא מעט פריטים – מגבות, תכשירים לצחצוח שיניים, תכשירים להיגיינה והרשימה עוד ארוכה. כדי לקבל חלל נקי, נעים, אסתטי ומזמין, חשוב מאוד שתדאגו למקומות אחסון מתאימים שיעזרו לכם לשמור על הסדר שלו. בעת עיצוב חדר רחצה, בחרו בארונות אחסון, במדפים ובמתלים שמתאימים לגודל החדר שלכם וכמובן לסגנון העיצוב.

 

ויהי אור – מנורות לעיצוב חדר הרחצה 

לאחר שסיימתם  עם עיצוב חדר רחצה, זה הזמן להאיר אותו. צבע התאורה, כמות מוקדי התאורה, הכיוון אליו האור מכוון – כל אלה יקבעו כיצד אתם רואים את העיצוב שעמלתם עליו כל כך קשה. ואם אנחנו כבר כאן, קחו טיפ קטן – מראות מגדילות את החדר. לכן, המיקום והגודל של המראה או המראות בחדר הרחצה שלכם הוא חשוב ומהותי עבור העיצוב.

 

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל המאמר שלנו –

 מקלחון לאמבטיה או כיור חדש? טיפים חשובים לשדרוג האמבטיה

בהצלחה!

שתפו את הפוסט:

לשיחה עם שרון